Komend weekend zou ik graag een tourtochtje rijden in Brabant, naar aanleiding van het RS Fest in Rosmalen. Wie kan me helpen aan een leuke route in de regio die ik zaterdag of zondag kan rijden? Het allerleukste zou een bol/pijl route zijn, maar een beschreven route of eventueel met mobiele-telefoonnavigatie is ook bijzonder welkom. Mijn bijrijdster en ik hebben een jubileum en dit vinden wij de beste manier om dat te vieren...
02 sep 2014 10:23
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classic
Arnhem
Re: Gezocht: route tourtocht Noord-Brabant
Niets te vinden op GPS tracks?
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
02 sep 2014 11:20
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Zeker wel, maar mijn navigator geeft toch de voorkeur aan hardcopy.
02 sep 2014 11:57
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classic
Arnhem
Dat zal denk ik lastig worden korte termijn.
Mocht je toch naar een softcopy gaan -bijvoorbeeld voor je mobiel- en de extentie slikt die niet, is dit een site waar het wellicht wel kan. http://www.routeconverter.de/gps-converter/en
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
02 sep 2014 12:09
horn
PF #57
pb even met pascal. die heeft 10 jubiritten in brabant georganiseerd, allemaal bolletje pijltje. lijkt me sterk dat hij niks heeft liggen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], RS60 Spyder
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum