Komt toch wel erg in de buurt van wat Rob Dickinson in gedachte heeft met Singer: bouwen van de ultieme luchtgekoelde.... Wat een passie, kennis en perfectie zit er in deze 911.
Ben benieuwd hoeveel er nu al verkocht zijn en rondrijden in het wild.
Voor wie het filmpje wat Chris Harris maakte nog niet gezien heeft
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
04 sep 2014 17:57
Cazzo Super Veloce
993 4S
Re: Singer nieuw filmpje
Wel een vakman die Rob. Benzine is op en hij denkt dat de koppeling er uit ligt Kan zich beter met de marketing van de zaak bezig houden.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
05 sep 2014 9:18
steef
Porsche 911 2003
Waterland
De Singer is denk ik mijn droomauto......staatslotje kopen, winnen, dan komt ie er zeker! Dat interieur is om van te smullen...
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
05 sep 2014 10:40
Neppert
Neppert
Neppert
Mooie foto's van dat blok!! Deze auto is sowieso echt fantastisch. Het zijn echt de kleine details die het hem doen. Staat er eigenlijk zo'n ding op nederlands kenteken? Met andere woorden, is dat ding op een treffen oid. te bewonderen? RS-fest misschien!?!?!?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum