Vind het een prachtig tijdsbeeld, heb ik allemaal meegemaakt Maar heb niet echt veel met zo'n oude cabrio, zou liever een late coupé met schijfremmen willen hebben en een pittige motor erin
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
09 okt 2014 17:37
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Re: wie biedt?
Inderdaad leuk om te hebben, als belegging of om puur naar te kijken. Als rijdersauto toch iets minder.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
10 okt 2014 8:21
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986
Schiedam
Re: wie biedt?
Prachtig natuurlijk. Een sieraad van een auto, en een fantastisch tijdsbeeld. Als ik geld over zou hebben, graag! Echt iets om in een garage te zetten waar je hem goed kunt zien, en op mooie dagen ritjes mee te maken of op oldtimer-dagen mee te gaan bezoeken.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum