Auteur |
Bericht |
Neppert
NeppertNeppert
|
car sos
Nu op National Geographic....car SOS. Porsche 911 in de restauratie
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
20 okt 2014 20:26 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: car sos
Heeft iemand een koevoet? Eerst mijn vriendin even van het scherm loswrikken..!!
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
20 okt 2014 20:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: car sos
Zit ze op de afstandsbediening
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 okt 2014 22:18 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Re: car sos
Was een leuke aflevering, maar wat een bonk roest bij het begin... echt een drama. Maar het eindresultaat was (optisch) prachtig! De kleur doet natuurlijk ook veel
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
21 okt 2014 9:43 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: car sos
Het lijkte op een grondige aanpak, is dat ook zo geweest?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
21 okt 2014 9:51 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: car sos
Denk dat ze deze wagen wel goed onderhanden hebben genomen hoor. Geeft anders slechte reclame voor het programma... Denk dat ik maar een zielig verhaal ga verzinnen en mijn eigen project ook ga opgeven.....zouden ze ook naar Nederland komen Jammer dat De Grote Beurt niet meer bestaat
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 okt 2014 9:56 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Re: car sos
Ja het was een grondige aanpak, moest ook wel gezien de vele roest in de balken en rondom de ruit. Echter ik heb ook gehoord dat de huidige eigenaar nogmaals een restauratie heeft laten doen. Blijkbaar was de totale aanpak toch niet voldoende...
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
21 okt 2014 10:16 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: car sos
oei......zeer slechte zaak!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 okt 2014 10:51 |
|
|
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Re: car sos
Is er ook bekend na hoeveel tijd de eigenaar opnieuw begonnen is met restaureren? Voor hetzelfde geld heeft de Porsche weer eerst 2 jaar buiten geslapen....
|
21 okt 2014 12:02 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: car sos
hoor/lees toch vaak slechte verhalen van die restauratie programma's. Kwaliteit is alleen op het oog leuk...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 okt 2014 12:55 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: car sos
Eens, en zeker het geval bij Wheel Dealer, maar ik had altijd het gevoel dat de jongens van Car SOS het grondig aanpakt. Maar ja, er is altijd een budget. Wij als particulier zal daar sneller overheen gaan om iets perfect te (laten) maken. Bij een TV productie zal dat zo snel niet gebeuren
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
21 okt 2014 13:16 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Re: car sos
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
21 okt 2014 22:17 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: car sos
Ghehehe.....hopelijk hebben ze je auto niet verkloot zoals ze in dat programma deden.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 okt 2014 22:49 |
|
|
Pacoloco
|
Re: car sos
Je kan altijd nog een berichtje sturen naar X to the Z.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
22 okt 2014 7:43 |
|
|