Tot voor kort nog nooit van ze gehoord (ligt natuurlijk aan mijzelf) en ze doen ook een tunnelrun in Duitsland. Ze verkopen wat spulletjes en zijn een Duitse porscheclub. Leuke dudes
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
Re: Onassis Porsche Agency
Dan zullen er meer onder een steen hebben gezeten
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
19 sep 2015 14:27
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Leuk dat er, naast DE'ers ook wat NL'ers en BE'ers met de Onassis tunnelrun mee hebben gedaan
Op 1:24 zie je volgens mij ook de Porsche van Jeroen914 staan
19 sep 2015 16:36
has00016
Master Mariner
Amsterdam / Brielle
Ik zie op een van de foto's ook ineens een heel bekend kenteken voorbij komen.... Blijkbaar ik ook onder een steen gelegen...
19 sep 2015 16:51
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Olaf schreef:
Op 1:24 zie je volgens mij ook de Porsche van Jeroen914 staan
Valt ook wel op zo, een boxster.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Wel gave groep auto's zo te zien. Die safari unit met die hakbijl achterop is ook echt legendarisch.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum