Staan hele mooie foto's in en ook oude, smaakvol gerestylde foto's, reclamefoto's, et cetera...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
08 nov 2016 10:39
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: Mooi nieuw boek over Porsche
Dat boek ken ik, althans de grote versie. Deze heeft een lila-achtige voorkant en heb er al heel vaak mee in m'n handen gestaan. Ik kom regelmatig in Antwerpen en daar heeft ie een hele tijd in de etalage gelegen, maar door de prijs telkens niet aangeschaft. In deze versie is de prijs een stuk interessanter. Idd een prachtig boek
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
klopt volgens mij niks van
staat bij advertentie foto,s van :
Frank M. Orel
alle plaatjes die er bij staan zijn uit mn hoofd allemaal van renee staud
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
08 nov 2016 13:24
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Hier thuis ligt de grote met lila/paarse kaft met foto's van Frank M. Orel. Is een mooi boek !
08 nov 2016 14:06
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Die roze is van Frank Orel, de grijze (niet deze kleine) is van Staud.
En deze kleine grijze is de kleine versie van de roze, om t makkelijk te maken.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
08 nov 2016 15:20
Octaaf
Ik zag het Porsche boek van TeNeues afgelopen weekend liggen bij de Bijenkorf voor 39,95
De achterkant is rood en heeft een foto van een 986 of 987 Boxster S. Dat dan weer wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum