| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
Topgear Cayman S video http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=24&t=6799 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | hoek0201 [ 07 dec 2005 10:13 ] |
Berichttitel: | Topgear Cayman S video |
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=top+gear Enjoy, Gr. Gerko 1978sc |
Auteur: | don_carrera [ 07 dec 2005 10:42 ] |
Berichttitel: | Re: Topgear Cayman S video |
ze zijn er goed over te spreken he.... ik vind het ook maar een gedrog... wordt denk ik een flop... gr m |
Auteur: | 911-lover [ 07 dec 2005 12:08 ] |
Berichttitel: | |
En ik denk net het omgekeerde. Da het een zeer goede zet is van Porsche |
Auteur: | Devils son [ 07 dec 2005 12:23 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: Topgear Cayman S video | |||||||||
Integendeel. Het wordt DE moneymaker van Porsche. Productiekosten lager dan de Boxster, maar de prijs ligt hoger. En ze zullen er zeker een hoop van verkopen. De aandeelhouders kunnen gelukkig zijn... |
Auteur: | chiel [ 07 dec 2005 12:56 ] |
Berichttitel: | |
Ik ben het eens met Devils son... en persoonlijk vind ik ook nog eens een mooie auto! |
Auteur: | F@RGO [ 07 dec 2005 13:14 ] |
Berichttitel: | |
this video is temp not available |
Auteur: | evh928GT [ 07 dec 2005 13:29 ] |
Berichttitel: | |
Het commerciel gezien een goede stap van Porsche maar zelf vind ik dat Clarkson wel een beetje gelijk heeft. Je moet hem niet te serieus nemem, maar waarom niet het beste uit een auto halen? |
Auteur: | rob964.c4 [ 07 dec 2005 20:06 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
ik ook robert |
Auteur: | Epicurus [ 08 dec 2005 9:09 ] |
Berichttitel: | |
Wordt geen succes denk ik; |
Auteur: | ppp 356 [ 08 dec 2005 9:14 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | Re: Topgear Cayman S video | ||||||||||||||||||
Het zal afwachten worden, ik zelf vond dat de genodigden bij de voorstelling, niet laaiend enthousiast waren. Ze zullen het moeten hebben van een nieuw publiek denk ik. Langs de andere kant, de A-klasse is ook niet met veel enthousiasme onthaald geweest, daar kwam dan nog bij dat het wagentje zee angstig was voor rendiertjes Ondanks dit alles is het toch uitgegroeid tot een van de betere verkopende modellen bij Mercedes. |
Auteur: | Jort [ 08 dec 2005 14:17 ] |
Berichttitel: | |
't is een schone, zoals de zuiderburen het zouden verwoorden. Overigens, er is genoeg ruimte voor verbetering. Als Techart (geschat) 380pk uit het blok kan halen, zullen de Stuttgarters er in de toekomst ook wel wat bijplussen. Samen met een sperdiff.. |
Auteur: | rufie [ 08 dec 2005 14:28 ] |
Berichttitel: | |
De Cayman kan me volledig bekoren. Indien ik moet kiezen tussen de Boxster en de Cayman, dan weet ik het onmiddellijk : de Cayman. Heeft net dat tikkeltje meer dan de Boxster. Vooral die brede heupen achteraan, het prachtige interieur, aanvaardbare kofferruimte en een geweldige baanligging ondanks het ontbreken van sperdifferentieel. Doe mij maar een mooie gele met die prachtige Techart velgen er op. |
Auteur: | corry [ 10 dec 2005 16:33 ] |
Berichttitel: | |
Ja is mij ook niet tegen gevallen. De keuze tussen Boxster en Cayman lijkt mij niet moeilijk. De dealer had er op het introduktie week-end 8 verkocht. 8 kopers van BMW en 1 ex Boxster. Dus nieuwe markt. Toch moet Porsche niet te veel van die Caymans etc. verkopen (er was ooit zelfs sprake van een model ONDER de Boxster), gezien het een down-grading van het merk betekend. Jaguar gaat daar nu kapot aan door die goedkope type X als leasebakken te brengen. Leuk voor de modalen, maar het klasse-merk is weg genivelleerd, en stappen uit. Het merk ligt op straat. |
Auteur: | 911-lover [ 10 dec 2005 16:56 ] |
Berichttitel: | |
Maar geef toe dat je het verschil niet ziet tussen een baby Jag en een Groet Rover. Dat hebben ze bij de Cayman niet |
Auteur: | Epicurus [ 10 dec 2005 17:05 ] |
Berichttitel: | |
Ben het met Corry eens; Wendelin heeft na de 'zwarte' dagen van midden jaren negentig (samen met externe adviseurs van o.m. Toyota natuurlijk) een paar uitstekende stappen gezet, maar moet nu uitkijken dat ze niet doorschieten. De Cayman zie ik daarin niet als een probleem, m.i. is er voor dat model geen echte toekomst náást de 911 (997), TENZIJ de 911 aangepakt gaat worden (Upgrade dan wel te verstaan...!) en DAT zou natuurlijk wel spannend worden. Vraag is dán weer wat de potentiële Boxster kopers zullen gaan doen... Concluderend; de 'afstand' tussen de modellen Boxster-Cayman-997 is m.i. te klein, er móet daar minstens 1 de dupe van worden. |
Auteur: | corry [ 10 dec 2005 17:07 ] |
Berichttitel: | |
Zou eerder zeggen geen verschil tussen een baby Jag en Ford Mondeo, want daar ligt het nu. |
Auteur: | corry [ 10 dec 2005 17:15 ] |
Berichttitel: | |
Pas op, we spreken hier altijd nog over de Cayman S Er komt binnenkort de instapversie!!!!! van Cayman. De 911( 997) zal straks standaard de 3.8 ltr motor krijgen om de afstand iets op te rekken. |
Auteur: | Beltar [ 10 dec 2005 17:15 ] |
Berichttitel: | |
Ik vind de cayman mooi, maar de elf, mooist... en dat is verschil... Als er een dag is dat mijne portemonee de elf niet kan betalen, zal ik maar wat graag in een cayman rijden, zeker weten. Als ik jonger was en nog geen budget voor een 11 zou hebben , k zou niet wachten, direct een cayman! |
Auteur: | corry [ 10 dec 2005 17:21 ] |
Berichttitel: | |
En dan elke dag met je neus plat gedrukt tegen de etalageruit van de Porsche dealer kijken naar de 911 die je eigenlijk wilde hebben. Doet mij denken aan de Honda Shadow motorrijders die elke ochtend vol spijt voor de etage staan van de Harley dealer. |
Auteur: | Beltar [ 10 dec 2005 17:23 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Natuurlijk, maar dat hoort bij de fun, dat heb ik ook gedaan: 1. 965 van 5j 2. 993 targa van 1j 3. 996 cabrio van 2.5j 4. 997S cab nieuw!!!! Ondertussen heb ik toch al 10j p-fun! |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |