Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 0:15

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Gegumd 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
QV, ook actief op gummen.org?

mhaschreurs.hyves.nl

07 apr 2006 22:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
misschien
Bericht 
Ja, vroeger wel. :wink:

07 apr 2006 23:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Qv schreef:
Ja, vroeger wel. :wink:

En waarom ben je dan niet meer actief op Gummen.org ? :roll:

10 apr 2006 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
gummen.org heeft een transformatie gemaakt naar klussenmetnico.org Voor al uw aanrechtbladen, tuinier opdrachten en badkamers het forum, maar autoliefhebbers hebben er niets meer te zoeken. :twisted: :twisted: oja ik was de line dancers vergeten die blijven droogeilen op een 993 maar er nooit een durven te kopen :ba:

11 apr 2006 17:18
Profiel
PorscheForum Rakker
1:43
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Rico;

Overdrijf je niet een beetje? De topics waar jij op doelt staan allemaal in de Tweede Kamer en die is nu eenmaal bedoeld voor dit soort off-topic items. Niemand is verplicht daar te lezen of te posten, toch? Voor mij is de Tweede Kamer juist een van de smaakmakers van gummen.org. Overigens is onze lijndansende 993-wannabee ook bij 'jullie' tamelijk actief, is het niet?

12 apr 2006 2:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Reuver
Bericht 
Ik weet precies waar het over gaat :lol: , lees dagelijks mee.

Afbeelding

Toledoman :lol: .

mhaschreurs.hyves.nl

12 apr 2006 2:24
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Michael;

En gezien het tijdstip lig je er toch wakker van....
;-)

12 apr 2006 2:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Reuver
Bericht 
HAHA :lol: !!Heb toch lekker vrij t/m Vrijdag!

mhaschreurs.hyves.nl

12 apr 2006 2:33
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Michael;

HAHA, en ik lekker van vrijdag tot en met maandag....

12 apr 2006 2:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Reuver
Bericht 
Dat heb ik de week erop.

Trouwens hier http://www.driving-fun.com/forum/index.php ook een erg hoog gummen gehalte en BMW fappers :lol: :wink: .

mhaschreurs.hyves.nl

12 apr 2006 2:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Michael;

Klopt, maar daar mis je die handige mode- en doehetzelftips weer....

12 apr 2006 2:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Reuver
Bericht 
En niet te vergeten, het marktplaats draadje.

mhaschreurs.hyves.nl

12 apr 2006 3:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Michael;

Inderdaad, ook zo'n topper. NSFW is helaas niet uniek meer, dankzij Toledoman. Heeft zelfs de topictitel gekaapt, de boef.

12 apr 2006 3:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hansv overdrijven ? Nee hoor niet bepaald, maar blijkbaar heeft dit draadje bepaalde bestuursleden van gummen bereikt want ik heb gelijk een IP ban gekregen, nu is het niet alleen het forum voor tuinieren, klussen en aanrechtbladen geworden maar ook nog eens het forum van dictatoriale zaken. Nou ja ze doen maar. Op DF jippie we gewoon lekker over auto's.

12 apr 2006 15:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Reuver
Bericht 
Das wel erg jippie zeg.

mhaschreurs.hyves.nl

12 apr 2006 15:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Rico;

Die ban is inderdaad niet fris, maar het gaat hier waarschijnlijk om meer dan alleen maar jouw mening over off-topics in de Tweede Kamer. Ik weet niet wat er allemaal eerder gepasseerd is; de zegen van het niet-donateurschap houdt mij ver van al die kinderachtige ruzies.

12 apr 2006 16:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Tja en dan post ik al een paar maand niet meer op gummen :?

12 apr 2006 16:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Gummen was vroeger heel gezellig het enige wat er nou gebeurt is dat men elkaar wegpest. Ze misgunnen je knappe auto s jaloerse sneren niet te zuinig. Beetje jammer allemaal. Vroeger was het super gezellig. Gummen bestuur zou in moeten grijpen maar het enige wat ze doen is zelfs mensen in bescherming nemen die aan het rellen zijn. Tja daar help je een forum wel mee de goeie kant op zeg maar.

Driving fun heeft de gezelligheid weer terug gebracht. En draadjes met porsche s en gt3 zijn daar ook aan de orde van de dag.

12 apr 2006 22:22
Profiel
PorscheForum Rakker
misschien
Bericht 
Toch nog even reageren. :)

Hansv schreef:
Ha, die Rico;

Overdrijf je niet een beetje? De topics waar jij op doelt staan allemaal in de Tweede Kamer en die is nu eenmaal bedoeld voor dit soort off-topic items. Niemand is verplicht daar te lezen of te posten, toch? Voor mij is de Tweede Kamer juist een van de smaakmakers van gummen.org. Overigens is onze lijndansende 993-wannabee ook bij 'jullie' tamelijk actief, is het niet?

Hans, er zit imho een levensgroot verschil tussen mensen die ergens komen voor de autopraat en tussendoor ook lekker over andere dingen willen kleppen en mensen die die hele autopraat eigenlijk compleet gestolen kan worden en die alleen maar voor andere dingen naar een (auto!)forum komen.
Zeker als door diezelfde mensen bepaalde autodiscussies als uitgekauwd of irrelevant aangemerkt worden, dan ben ik er eerlijk gezegd wel behoorlijk klaar mee; ik ga ook niet op een forum over politiek of kansloze CT's alleen maar over auto's jippie, dan kun je dezelfde reacties verwachten.

Afgelopen maand een eerste meeting gehad en het was gewoon een verademing hoe relaxed de sfeer was.
Geen sjonnies die burnouts aan het maken waren, geen krassen die op onbewaakte auto's gemaakt werden, geen losgedraaide wielmoeren van te snelle auto's, gewoon een stel petrolheads bij elkaar met auto's van 1000 tot 100.000 euro die een shit-eind achter elkaar aan rijden om net een paar keer die ene bocht te nemen die door een Subaru onderstel prachtig glad gestreken wordt waar BMW's zonder sper in de problemen komen.
Of klaverbladen waar de RWD's juist weer weg lopen van de AWD's; prachtige directe vergelijkingen, zegt meer dan alle autobladen en autoprogramma's op tv van die hele maand.
Pure driving fun, een keertje een rondje in elkaars auto rijden, wat filmpjes om het thuis nog eens na te kunnen kijken, een klein groepje maar wel allemaal echte liefhebbers, eigenlijk een exacte kopie van gummen. Maar dan wel het gummen van 2001/2002/2003 en niet het gummen van nu dat aan zijn eigen succes ten onder is gegaan. :(

12 apr 2006 22:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Rico de matrassenman met 1-serie??
Kom trouwens nog maar zelden op gummen.org,
heb het eigenlijk al een tijdje aan zien komen. :roll:

12 apr 2006 22:41
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
RSR jij hebt het op tijd gezien.

Wij zijn nog even langer gebleven om het nog een kans te geven.

12 apr 2006 22:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Jullie hebben hier een beetje het oude gummen.org weer gevonden.
:wink:

12 apr 2006 22:48
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
nee we zitten op http://www.driving-fun.com/forum/index.php

Maar op gummen kunnen we de waarheid niet meer vertellen je hebt meteen ip ban aan de broek. Ze zijn zo zenuwachtig daar. Ik zal eens een doos valium die kant op sturen.

Ik wordt al ip gebannend als ik niet eens post hoe is die.

12 apr 2006 22:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Rico schreef:
Hansv overdrijven ? Nee hoor niet bepaald, maar blijkbaar heeft dit draadje bepaalde bestuursleden van gummen bereikt want ik heb gelijk een IP ban gekregen, nu is het niet alleen het forum voor tuinieren, klussen en aanrechtbladen geworden maar ook nog eens het forum van dictatoriale zaken. Nou ja ze doen maar. Op DF jippie we gewoon lekker over auto's.

En waarom denk je dat je die IP ban hebt gekregen :roll:

Verder vind ik het niet chique van jou dat je hier op het Porsche forum dergelijk zaken rondbazuint. Dat je Gummen.org niks vindt is best, maar dat hoeft niet hier gemeld te worden.

13 apr 2006 9:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Vroeger : 2.4T en 3.2 Carrera. Nu 996 3.4, Ferrari 308, Alfa Giulia en BMW Z4
Elst (Utr)
Bericht 
@Rico : die IP-ban heb je niet hierom gekregen hoor (maar dat weet je donders goed).
Ondanks dat dit hier ook weer typisch een voorbeeld is van mooi weer spelen op je eigen forum en ergens anders allerlei vuile dingen doen. Maar een oude vos verliest wel zijn haren....

Lees je eigen draadje over "andere forums" nog eens na op df-com.

Gummen staat nog steeds waar het al jaren voor staat (auto's en alles eromheen en respect voor iedereen), alleen proberen een aantal gasten (waaronder jij) dit te veranderen door overal dingen te schreeuwen.
Je wint er altijd een paar zieltjes mee natuurlijk, maar ik hoop dat de meeste mensen even verder kijken dan jouw posts lang zijn.

13 apr 2006 10:08
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende