voor velen mss niet zo erg, maar ik vind het echt wel jammer... nergens op het net zijn er bijna clips te vinden van nieuwe porsche boxster 987. hier en daar eens een kort filmpje en that's it. via yahoo gezocht, google etc...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
12 jul 2006 15:16
V-spec
996 C4
Breda
Op eerste gezicht lijkt hij niet super veel veranderd afgezien van dezelfde facelift als de 997 tov de 996
19 jul 2006 19:07
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de koplampen van de 987 niet zow geslaagd vind... in dat opzicht zie ik liever een 986, verder is het zoals we van porsche gewend zijn meer evolutie dan echt een volledig nieuw design
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
21 jul 2006 20:07
Anton
Boxster 2.5
Utrecht
Ben het wat betreft die koplampen helemaal met je eens.
Het is een karakterloos compromis puur omdat het er niet hetzelfde uit MAG zien als 997.
Idem voor de Cayman. Jammer...
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum