Is het nodig om in het gemodificeerd filterhuis (met de 6 stalen pijpjes) van een SC, 930/10 204 pk motor toch nog een terugslagklepje te monteren ? Of hebben die geen last meer van backfires ?
Meningen zijn hierover namelijk nogal verdeeld.
Kwaad zal het wel niet kunnen, maar als het overbodig is.......
Bedankt voor het advies, Eric.
06 nov 2006 20:26
hoek0201
Hoi,
Het zou zo moeten zijn dat bij deze versie de kans op het kapot gaan van het luchfilterhuis bij een backfire minder is dan bij de voorgaande versie(s), echter het blijft mogelijk. Lijkt mij dus een goedkope verzekering, zelf heb ik de popoffvalve wel ingebouwd en nog geen backfire gehad. Het geeft mij echter wel een gerust gevoel.
Is het nodig om in het gemodificeerd filterhuis (met de 6 stalen pijpjes) van een SC, 930/10 204 pk motor toch nog een terugslagklepje te monteren ? Of hebben die geen last meer van backfires ? Meningen zijn hierover namelijk nogal verdeeld. Kwaad zal het wel niet kunnen, maar als het overbodig is.......
Bedankt voor het advies, Eric.
Ik heb wel een backfire gehad en het filterhuis is toen gedemonteerd, gelijmd en weer gemonteerd. Voor ongeveer dezelfde prijs had ik bij een Porsche specialist een filterhuis met klep gehad, bleek later.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum