|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
KC
My ride:
Cayman S 987
----------------------------
Ex 996 (m030, m220)
Ex: Boxster S,
Ex 944 TurboDen Haag
|
Motor "health check"
Ik ben van plan m'n motor 'ns grondig te laten inspecteren. Ik denk aan b.v een cil. lekkage test, maar wil het liefst ook middels een borescope de cilinderwanden visueel controleren.
Heb ook gelezen dat middels een stethoscope, een geluid controle evt. uitsluitsel kan geven over de staat van 't befaamde tussenas-lager.
Iemand bekend met de het gebruik van borescope / stethoscope op onze bolides ?
_________________________________________ Passie: "Je porsche parkeren en vervolgens nog 3 keer je nek verdraaien om te genieten van de beauty die je net hebt geparkeerd"
|
11 sep 2011 20:20 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Re: Motor "health check"
Dokter dolf B boorzalf.....................................................arts!
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
11 sep 2011 20:24 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
volgens mij moet je resto eens een pb sturen. Die is laatste tijd regelmatig bezig met 3.4 blokken als ik de reacties lees.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
13 sep 2011 22:03 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
Idd Michel (resto) even PB-en..
|
14 sep 2011 9:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Ander vraagje: waarom wil je dat doen? Hoor je wat, merk je wat, of wil je gewoon eens een checkup doen?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 sep 2011 9:09 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|