Vandaag was de grote dag, mijn porsche zag het daglicht sinds aantal weken weer
Omdat de accu weinig prik had, en de motor meer compressie had zijn we maar over gegaan naar het slepen, gelukkig is hier het industrieterrein maar 2 km ongv hier vandaan, dus erna toe gesleept..
Toen kreeg begon de ellende. Ik kreeg de auto niet in de vernselling tijdens het rijden, tijdens het slepen dus. Ik had dus constant de koppeling ingetrapt (gevoel in het pedaal is ok
).
Dus wij de auto`s aan de kant (iedereen ziet je wel kijken een P langs de weg
), auto in de vernselling en duwen, eentje erin die de koppeling ingedrukt hield, maar het was het zelfde resultaat als zonder koppeling rijden...Oftewel koppelingspedaal ingedrukt of niet, maakt niet uit. De bak staat constant in verbinding met de motor
Dus de koppelingspedaal kleeft, drukgroep niet in orde (lijkt me stug, want anders zou die moeten slippen..). Heeft iemand idee wat zoiets gaat kosten? Of verdere ideeën? Op porsche classic centre kost een set 400 euro.
Zal morgen even hier de lokale porsche dealer eens bellen, kijken wat die zeggen. Anders gaat ie daar naar toe en laat ik um maken, anders gaat ie eruit