03 jun 2004 23:15
04 jun 2004 12:06
usual schreef:Ik heb een k27 7200 quickspool gekocht om de turbolag er een beetje uit te krijgen
04 jun 2004 13:05
04 jun 2004 18:43
04 jun 2004 19:25
04 jun 2004 19:42
Renntech schreef:Betere turbo lader? Altijd doen.
04 jun 2004 21:56
usual schreef:Renntech schreef:Betere turbo lader? Altijd doen.
kijk dat wilde ik nou horen helemaal als het van jou komt
oh ja, je weet het nog maar jij gaat hem er in zetten
05 jun 2004 7:37
05 jun 2004 12:06
05 jun 2004 12:14
05 jun 2004 21:22
05 jun 2004 22:10
Gizmo schreef:8) Wat is het voordeel om zo'n RS vliegwiel te nemen .
06 jun 2004 1:20
06 jun 2004 1:39
06 jun 2004 10:46
Gizmo schreef:8) Wat kost zo'n vliegwiel dirkie, ik ga waarschijnlijk begin volgend jaar mijn koppeling vervangen.
06 jun 2004 11:07
dirkie schreef:Earth to Steenwijk ... plse come in ...
06 jun 2004 11:19
Renntech schreef:dirkie schreef:Earth to Steenwijk ... plse come in ...
Koppeling vernieuwen 964 C2 : € 995.- incl. alles.
964 C4 met twee-massa vliegwiel : € 1100.-
Meerprijs RS vliegwiel is € 750.-
Het is namelijk niet alleen het vliegwiel dat dan vervangen moet worden.
Ook moet er een duurdere koppelingsplaat gemonteerd worden, ander druklager en geleidebus, starterkrans, bouten en toplager.
06 jun 2004 11:28
06 jun 2004 11:37
Renntech schreef:
Kan zeker 600 pk en 600 nm hebben en gaat niet zo zwaar als een sportkoppeling.
06 jun 2004 11:48