Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Past 911 rotor in 924 ?

29 nov 2006 17:49

Beste forummers,

aangezien ik even geleden een klein 'ongelukje' gehad heb met mijn 924, zou ik graag deze willen begrenzen(toerental). Ik heb op enkele fora al gelezen over de discussies om een 911 rotor met begrenzing in een 924 te plaatsen? Met name een rotor die op 6300rpm begrenst, op pelicanparts te verkrijgen: http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... htm#item24
Lukt dit zonder problemen of moet er veel aangepast worden?

OF kan iemand deze rotors krijgen voor de 924 ? (2.0i uit 1981)

Groeten,

T

29 nov 2006 19:40

Ben 16 en heb er al eens een paar keer mee gereden, en in het begin zou ik toch maar eens wat oppassen Naargelang je de auto gewend geraakt(m.n. de achtertractie) dan kan je eens wat proberen met de auto!

En dan nu al een ongelukje? :shock:
Verder weet ik niet of dit zou passen, even wachten op de 924 kenner.

Michael(Die ook wel is in de 911 rijd, maar dan op eigen terrein) :wink:

29 nov 2006 20:34

Geen idee, maar als ik het zo op hun site zie zou dit een Bosch onderdeel zijn. Misschien slim om bij een autoonderdelenshop langs te gaan (bv Brezan) en te vragen of dit ook leverbaar is voor een 924?

29 nov 2006 22:52

911 Carrera 3.2 schreef:
Ben 16 en heb er al eens een paar keer mee gereden, en in het begin zou ik toch maar eens wat oppassen Naargelang je de auto gewend geraakt(m.n. de achtertractie) dan kan je eens wat proberen met de auto!

En dan nu al een ongelukje? :shock:
Verder weet ik niet of dit zou passen, even wachten op de 924 kenner.

Michael(Die ook wel is in de 911 rijd, maar dan op eigen terrein) :wink:

Een heel ander ongelukje, gasklep bleef hangen en ging zo helemaal door het rood richting 8000 toeren, geen blikschade oid, ook de motor is nog volledig in orde... Porsch... euh Audi power 8) :wink:

29 nov 2006 22:52

Double G schreef:Geen idee, maar als ik het zo op hun site zie zou dit een Bosch onderdeel zijn. Misschien slim om bij een autoonderdelenshop langs te gaan (bv Brezan) en te vragen of dit ook leverbaar is voor een 924?

Kan ik doen idd, thanks :thumleft:

30 nov 2006 16:59

Oké 8) Maar dat is balen joh. gelukkig geen grote schade.
Plaats een reactie