08 dec 2006 14:38
08 dec 2006 14:40
08 dec 2006 15:11
08 dec 2006 15:13
08 dec 2006 15:58
08 dec 2006 17:37
08 dec 2006 19:06
08 dec 2006 19:53
Jaco schreef:Ruik je nog geen verbrande olielucht? Zie nl op de fotos dat je warmtewisselaars ook onder de olie zitten.
08 dec 2006 20:13
Olaf schreef:
.... en als het niet (meer) gaat reviseren
08 dec 2006 20:16
mr.burns993 schreef:wat kost een revisie gemiddeld ?
M545i schreef:Ik zal nog even afwachten en binnen 5000km zie ik wel weer
08 dec 2006 20:22
Olaf schreef:mr.burns993 schreef:wat kost een revisie gemiddeld ?
MI tussen de 5 & de 10 K
08 dec 2006 20:26
mr.burns993 schreef:en dan is de motor weer in compl. in nieuwstaat ? en zo ja na hoeveel kilometer wordt een rivisie aangeraden bij porsche
08 dec 2006 20:29
08 dec 2006 21:08
08 dec 2006 23:43
09 dec 2006 10:32
10 dec 2006 23:12
11 dec 2006 1:15
M545i schreef: de distributiehuispakkingen lijkt me na het wegnemen van de isolatie ook beperkt.
11 dec 2006 11:26
11 dec 2006 12:12
11 dec 2006 16:07
12 dec 2006 9:41
Peter 993 schreef:Hoe erg is nu zo'n lek tussen kop en cilinder. Ik heb bij mijn 993 pas geleden ook ondekt dat hij wat lekt aan de inlaatkant van cilinder 1. Het is zo weinig dat het niet tot nauwelijks aan de onderkant te zien is. Zag gisteren wel dat aan de bovenkant (via de opening van de fan te zien) de cilinderkop wel zwart is, vergelijkbaar met de bovenstaande foto. En is het op te lossen door het vervangen van de koppakkingen en zal de kop niet helemaal vlak meer zijn?