05 jan 2007 15:11
05 jan 2007 15:19
05 jan 2007 16:29
05 jan 2007 17:21
BS schreef:wat zal ik doen? overigens in combi met een motronic chipje...
05 jan 2007 17:28
05 jan 2007 17:31
Peter 993 schreef:Die cat zit er toch niet voor niks............
05 jan 2007 17:32
Olaf schreef:BYPASS
Gewoon 'n Cup-Pipe, G-Rohr en/of Lege kat .....
.... of 'n combinatie van bovenstaande(n)
06 jan 2007 12:14
06 jan 2007 12:26
BS schreef:die combi van lege kat en cup rohr wordt die niet veel te heet?
06 jan 2007 14:51
BS schreef:
die combi van lege kat en cup rohr wordt die niet veel te heet?
18 feb 2007 22:50
18 feb 2007 23:24
964965 schreef: ... en zeker een aantal pk'tjes bij
18 feb 2007 23:32
18 feb 2007 23:35
964965 schreef:Ik test het volgende week eens uit met de PerformanceBox van Racelogic die een vrij accurate berekening zou geven van de PK's...
18 feb 2007 23:47
BS schreef:thanks, er hoeft niks vervangen te worden het mag wel ..
die combi van lege kat en cup rohr wordt die niet veel te heet?
19 feb 2007 21:27
19 feb 2007 22:07
964965 schreef:Nu ik hoop uit te komen boven de 250 pk die in de fabriekscijfers staat ...
965964 schreef:.. een passage van iemand anders zijn antwoord herhaal ..
20 feb 2007 21:12
RTFM FAQ QUOTE
20 feb 2007 21:57
964965 schreef:Heb jij btw aanpassingen gedaan Olaf?