Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
13 jan 2007 20:06
succes ik zal het volgen,
robert
13 jan 2007 20:18
Suc6!!!
Het gaat hierbij niet om je eigen motor als ik het goed begrijp?
Ik ben er van overtuigd dat het weer een mooi topic gaat worden!
13 jan 2007 20:26
Ik verheug me nu al op je bijdragen!!
14 jan 2007 11:59
Lijkt me heel interessant. Ik zal het met plezier volgen.
14 jan 2007 12:16
Elven schreef
Natuurlijk zal ik meer tegenkomen als de motor open gaat: ook daarvan dan verslag!
Ben benieuwd
15 jan 2007 9:38
...heb je al bedacht welk type draadeinden je gaat gebruiken?
Mvg,
Gerko
15 jan 2007 12:43
Draadeind = tapeind?
15 jan 2007 13:38
Robbie had indertijd ook dit probleem.
Ik meen me iets te herinneren dat hij de tapeinden van de 964 gebruikt had
17 jan 2007 1:52
Misschien je foto's in het
algemeen album bij de rubriek
techniek posten.
Daar passen ze perfect (zijn toch voor een algemeen doel) en kan je je persoonlijk album nog steeds voor je persoonlijke foto's houden
17 jan 2007 9:49
@Elven: Super project! Succes ermee, maar ik heb er het volste vertrouwen in!
Ik blijf het volgen!
grt
Gijs
17 jan 2007 9:55
Tapeinden dus....
Leuk! Ik blijf u volgen.
17 jan 2007 15:56
Weer een leuk topic om te volgen
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg
17 jan 2007 17:02
Weer wat bijgeleerd. Het blijft een leerzaam forum.
17 jan 2007 21:49
Elven schreef:Morgen wellicht meer....
Ik blijf het met belangstelling volgen.
18 jan 2007 8:02
@elven: Super leuk om dit op afstand te volgen, ben ik er tocg nog een beetje qua gevoel bij, je ziet de tijdstippen dat ik op mijn werk zit nu... Lange dagen hier maar ook veel successen op het einde hoop ik!

tot snel!
18 jan 2007 23:00
Hmmm, ziet er bekend uit... Maareh, wrom niet 993-tapeinden? Zitten er bij mij ook in

(zelfde euvel gehad)....
19 jan 2007 8:21
dit is een echt topic voor de leergierige Porsche rijder die straks zelf het e.e.a. wil doen..
al heeft niet iedereen de juiste gereedschappen in huis... maar wel voor de beeldvorming erg belangrijk..
Succes ermee Elven, en doe iedereen de groeten!
@pascal: 993 tapeinden te prijzig
19 jan 2007 8:59
Leuk leuk leuk, ga ik volgen, heb nu zelf een 2,2 blokje dels uitelkaarstaan
19 jan 2007 9:07
paSCal schreef:Hmmm, ziet er bekend uit... Maareh, wrom niet 993-tapeinden? Zitten er bij mij ook in

(zelfde euvel gehad)....

De 993 tapeinden hebben in tegenstelling tot de eerder modellen volledige spoed (draad van 'top to bottom')
EN IMO DAARMEE 'N VEEL KLEINERE KANS OP 'SPANNINGS'BREUKEN
Olaf
-heeftook993tapeindeninz'nblok-
19 jan 2007 9:47
Hallo Elven,
Leuke reportage !
Wat ik me nog afvroeg:
- hoeveel kilometer heeft dit blok "gelopen" ?
- ga je de klepgeleiders nog vervangen ?
- klepveren al gechecked ? er wil er nog wel eens gebroken zijn al valt het bijna niet op....
Ben benieuwd naar de volgende foto's.
Succes,
Dick
19 jan 2007 14:08
Heb je van de zuigerveren ook de ruimte gemeten tussen de zuigerveren en de groef van de zuiger waar deze in ligt ?
Als die speling te groot is kan dat te veel gaan jutteren.
Koppen niet reviseren nu je zo ver bent !?
21 jan 2007 16:05
Staat je auto toevallig bij Stuurman classiccars? Zo ja, dan heb ik 'm laatst gezien. Ik moet er a.s zaterdag naartoe met de speedster.
01 feb 2007 18:02
Succes met de afronding.
10 feb 2007 21:32
Elven, luister even .... als ik ga vragen wat je timing is van de nokkenassen krijg je toch weer rare reactie's, bv 1.20 en 5.20 3.10 voor 2.4 dan kun je alles gaan uitleggen en snappen ze toch niet.
Maar ga verder ik volg de topics, maar let tegenwoordig ook op wat ik schrijf of vraag.
Misschien komt het nu al, ben je er klaar voor.
Laatst bijgewerkt door cabrio wim op 10 feb 2007 21:45, in totaal 1 keer bewerkt.
10 feb 2007 21:43
Mooi draadje.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.