Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
23 jan 2007 17:22
Elven schreef:Meer volgt ongetwijfeld.
Ik blijf het met belangstelling volgen.
23 jan 2007 17:30
Veel succes met de revisie, maar of je nu HIER verandering in kunt brengen,
ik blijf het in ieder geval volgen.
24 jan 2007 13:23
toch mooi he? die oudjes...
Leef je uit Elven!
Wordt een tuning 912 project zoals je Grijze? Of standaard?
Grtz
G
25 jan 2007 17:53
Hoeveel pk heeft zo'n 912 met big bore kit dan?
25 jan 2007 19:28
Lekker projectje, Henny!
Maar dat gaat helemaal goedkomen volgens mij. Hoeveel compressie had het oude blokje, en wat gaat de nieuwe waarde worden?
En verhoog je alleen de compressie en cilinderinhoud, of komen er nog meer subtiele wijzigen? Ik ben benieuwd, succes iig!
26 jan 2007 3:27
Thomas Verheijen schreef:Hoeveel pk heeft zo'n 912 met big bore kit dan?
Afhankelijk van andere aanpassingen tussen de 100 en 120 pk
26 jan 2007 11:09
ben erg benieuwd... hoop dat er snel een update volgt...
grtz
Gijs
27 jan 2007 20:58
Komt er ook een 314 gr. nokkenas in en laat je het viegwiel verlichten C.q afdraaien.
En misschien ook nog een spagetti (ritter)uitlaat onder.
Met dat wat je nu doet, als in je verhaal hierboven omschreven hebt, en je past onderstaande niet toe, ga je weinig vermogens winst hebben.
27 jan 2007 21:19
Sorry, dat kon ik nergens uit opmaken.
Prima dan.
08 feb 2007 3:19
Mooi hoor.
Goede foto's en beschrijving.
08 feb 2007 18:15
Mooi die foto's en een interessante beschrijving.
08 feb 2007 20:04
Complimenten!
08 feb 2007 23:27
Schiet alweer lekker op.
Altijd leuk om foto's te zien van een open blok.
09 feb 2007 23:11
cabrio wim schreef:Veel succes met de revisie, maar of je nu HIER verandering in kunt brengen,
ik blijf het in ieder geval volgen.
Uche uche
10 feb 2007 15:22
Elven schreef:Echter even terug naar de oorzaak van alle malaise, stilte rest
Ik neem aan dat je de cylinder ook hebt vervangen.
Was het eenvoudig om er een te vinden van dezelfde lengte?
Ik heb zelf nogal lang moeten zoeken voor een 3de 2.2 clinder, uiteindelijk een setje op lengte laten maken.
10 feb 2007 15:33
Elven schreef:Hey W de P, thx man: jij bent er altijd bij, really appreciate it!
Soms denk ik, wie doet ik eigenlijk een plezier met mijn technische posts en dan antwoord jij: ik volg het wel....Thx Man!
Hi Elven, ik heb het al eerder geschreven geloof ik, maar ik heb twee linkerhanden, dus zelf doe ik niet veel aan de P. De "theorie" interesseert me echter wel en verduidelijkt door jouw foto's begin ik aardig inzicht te krijgen.
10 feb 2007 15:35
Word tijd dat je ze inlevert voor twee rechtse
10 feb 2007 15:38
cabrio wim schreef:Word tijd dat je ze inlevert voor twee rechtse
Maar dan zitten mijn twee duimen links.
10 feb 2007 20:07
Let op wat je schrijft Elven, anders krijg je straks dezelfde reacties als mij op de airco.
Maar dit slaan we weer op, wie weet heb ik het ook nog eens nodig.
11 feb 2007 11:14
cabrio wim schreef:Maar dit slaan we weer op, wie weet heb ik het ook nog eens nodig.
Kan inderdaad nog eens van pas komen.
11 feb 2007 18:13
het blijft mooi om te zien hoe het allemaal in elkaar steekt.
Kun je mss aan het motornummer oid zien of je een big-bore 912 hebt?
11 feb 2007 18:55
Drie hoeratjes voor Elven
29 maart 2007 16:24
Zeg Henny, is de motor al ingebouwd en afgesteld? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat!
29 maart 2007 19:59
Jeetje Elven, dit ziet er goed uit! Laat ik nou ook een 912 hebben waar motorisch 't een en 't ander aan moet gebeuren (=revisie)....... Goede tips!
30 maart 2007 20:17
Hoezo !! problemen met de financiele afwikkeling
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.