Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
28 jun 2004 14:36
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit site (maar wel soms bekeken) en ik heb een vraag.
Wat moet ik aanpassen als ik een standaard turbolader (3LDZ type) wil vervangen naar een K27 en welke type van K27 moet ik dan aanschaffen?
v.b. moet ik grotere intercooler, moet ik mij uitlaat aanpassen, moet ik de verbinding (buis) tussen de intercooler en de turbolader vervangen enz.
Ik heb zelf een 930 uit 1985.
29 jun 2004 0:32
Ignac002 schreef:Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit site (maar wel soms bekeken) en ik heb een vraag.
Wat moet ik aanpassen als ik een standaard turbolader (3LDZ type) wil vervangen naar een K27 en welke type van K27 moet ik dan aanschaffen?
v.b. moet ik grotere intercooler, moet ik mij uitlaat aanpassen, moet ik de verbinding (buis) tussen de intercooler en de turbolader vervangen enz.
Ik heb zelf een 930 uit 1985.
Hello. Niet moeilijk doen: gewoon een ritje naar Steenwijk (Renntech) organiseren en je hebt je advies en uitvoering in één (bel wel eerst ff).
30 jun 2004 1:38
Hoi Ignac002,
als je alleen de turbolader vervangt met een k27 type en niet naar een hogere turbodruk gaat kun je de rest standaard laten
maar vertel even wat je nu niet bevalt aan de power die je hebt m.a.w. wat wil je precies verbeteren?
01 jul 2004 22:21
Hoi Usual,
de turbo die ik nu heb moet ik het reviseren en ik heb wat gespaard, dus daarom de ouwe turbo vervangen (ruilen) voor een betere type.