26 feb 2007 21:19
26 feb 2007 21:37
brian951 schreef:Heeft iemand hier ervaring mee? En dan bedoel ik dat gaten boren in die luchtbox
27 feb 2007 0:13
27 feb 2007 0:35
27 feb 2007 0:43
911-lover schreef:Het is niet de eerste keer dat zogenaamde "motormodificaties" naderhand minder vermogen opleveren.
Dit is me destijds door 2 tuners verteld.
Het gebeurt regelmatig dat wagens die een ander luchtfiltertje , uitlaatje , katvervanger etc hebben minder op de testbank neerzetten dan origineel.
27 feb 2007 23:55
28 feb 2007 0:06
NINE24 schreef:ik heb mijn 944 toen ik hem net had op de testbank gehad (standaard)
had ik 153 Pk en 198 Nm ( had had had....)
was niet tevreden met uitlaatgeluidt en filtergeluidt (ligt aan de leeftijd wordt gezegt ), dus 1e demper verwijdert, einddemper aangepast, K&N inleg filter gemonteerd en mijn hele luchtfilterkap geperforeerd en een dichte orginele luchtfilterkap erbij gekocht.
weer op de testbank en 3 runs gedaan:
1e keer met dichte luchtfilterkap: 156 Pk 200Nm
2e keer met open kap: 161 Pk 206 Nm
3e keer zelfde als 2e keer, om zeker te zijn van de gegevens.
overigens rij ik nu met dichte luchtfilterkap, ben wat ouder geworden en vond(t) dat als ie (?) zoveel lawaai had ook wel eens wat meer mocht presteren en zooveel merk je nou ook weer niet van die 5 pk.
28 feb 2007 23:07
15 maart 2007 14:20
15 maart 2007 15:06
15 maart 2007 15:18
15 maart 2007 18:41