09 apr 2007 17:54
09 apr 2007 19:25
09 apr 2007 22:34
10 apr 2007 17:48
10 apr 2007 21:51
12 apr 2007 18:32
12 apr 2007 19:13
If you are using your original idler arms and have an early car, insert the aluminum spacer on the shaft.
12 apr 2007 19:26
12 apr 2007 19:30
12 apr 2007 19:43
Thomas Verheijen schreef:Ik zie net dit filmpje van jouw buggy op youtube.
Vlot dingetje zeg !
http://www.youtube.com/watch?v=Klq6hKkVjMA
13 apr 2007 11:33
Buggyman schreef:Ik heb nog een vraagje voor de motorblok sleutellaars....Is het verstandig om een balans pijp tussen de cilinderbanken te maken (uitlaat)?
Mijn uitlaat spruitstukken zitten nu andersom en heb niet de orginele einddemper meer (lees balanspijp) De carburateurs gevoelige IMS Lager en doen bij een koude motor maar het vermogen is meer als de fabrieks specificaties.
13 apr 2007 14:12
13 apr 2007 14:24
Jeroen914 schreef:Buggyman schreef:Ik heb nog een vraagje voor de motorblok sleutellaars....Is het verstandig om een balans pijp tussen de cilinderbanken te maken (uitlaat)?
Mijn uitlaat spruitstukken zitten nu andersom en heb niet de orginele einddemper meer (lees balanspijp) De carburateurs gevoelige IMS Lager en doen bij een koude motor maar het vermogen is meer als de fabrieks specificaties.
balanspijp tussen links en rechts is niet nodig omdat de 911 motor netjes om beurten links en rechts ontsteekt (anders dan bij bv. een luchtgekoelde vw)
ps...
waar blijft de vergroting?
13 apr 2007 18:57
16 apr 2007 17:35
Buggyman schreef:Het zal eens makkelijk worden De rechter olie leiding is te kort 19 mm...dus helaas niet rijden van het weekend
16 apr 2007 17:52
mayonaise schreef:Buggyman schreef:Het zal eens makkelijk worden De rechter olie leiding is te kort 19 mm...dus helaas niet rijden van het weekend
das omdat je een later leidinge hebt, op een vroege motor
de vroege motor's hebben een olie druk sensor boven op de motor
de latere hebben de olie druk sensor op een aftak blokje zitten, net waar je die 19mm tekort komt...
29 apr 2013 19:22
29 apr 2013 19:51
29 apr 2013 20:13