Toch een drukfout. Of het originele Porsche werkplaats handboek moet het fout hebben De speling tussen de voeler en de krans moet 0.8 mm zijn.
Dit is bij uitgebouwde motor met een voelermaat af te stellen en bij ingebouwde motor met een tijdelijk op de voeler geplakt ringetje van 0.8 mm dik.
Zet de boutjes vast met 8Nm.
Sucses, Erwin.
30 mei 2007 13:47
Klopt Erwin, bij mij staat ook 0,08mm en dat is van een CD handwerkplaatsboek.
Had het op 0.08mm afgesteld met als gevolg dat er ondertussen wat krassen op het vlakje van de sensor zitten.
Hopelijk beƮnvloed dit niet het gedrag van de sensor
Daarom dat ik argwaan kreeg en zat te denken moet het niet 0.8mm zijn.
Bij deze nogmaals bedankt, geweldig forum hier.
Op naar het volgende (3.2 staat bijna terug in mekaar) zal een paar fotokes plaatsen als het eindresultaat er is ( zal nog wel enkele weken duren)
Weet iemand hoe ik een PDF bestand kan wijzigen uit het werkplaats handboek dat op cd staat, of gaat dat niet. ik ging dus vanmiddag ook de mist in met de vraag over de 0,08mm (verkeerd gedrukt in boek en cd) en ik ze normaal automatisch ook op 0,8mm afstel, goed lezen is dus ook belangrijk. Als je het artikel dan verder leest zie je inderdaad 0,8mm staan.
Ik gebruik Adobe Acrobat 8 Professional.
Bij mij staat overigens 0,8 +- 0,3 mm.
Vorige week een uur of 4 bezig geweest om mijn WP-handboek op orde te zetten. Klopte geen sodemieter van.
Ik heb 84-89WorkshopManual.pdf in het Engels.