13 jul 2007 16:47
13 jul 2007 16:56
13 jul 2007 17:02
WdePundert schreef:Lees eerst even de tips van Pascal. Doorsparen is natuurlijk altijd beter als je voor kwaliteit gaat, maar waar ligt de grens? Je wilt natuurlijk ook genieten.
13 jul 2007 17:16
13 jul 2007 17:26
renetrzes schreef:Is die 993 echt zo veel beter???
13 jul 2007 17:29
renetrzes schreef:Is die 993 echt zo veel beter???
13 jul 2007 17:31
WdePundert schreef:Als 30K de grens is lijkt een 993 nauwelijks haalbaar, zeker als je ook nog wat geld achter de hand wilt houden voor onverwachte zaken. Dat kan er flink inhakken.
13 jul 2007 17:39
renetrzes schreef:Wat voor kosten kan je zoal verwachten bij een 911??
13 jul 2007 17:48
renetrzes schreef:WdePundert schreef:Als 30K de grens is lijkt een 993 nauwelijks haalbaar, zeker als je ook nog wat geld achter de hand wilt houden voor onverwachte zaken. Dat kan er flink inhakken.
Ik ben nu de jaarlijkse onkosten van een tr zes gewend. Wat voor kosten kan je zoal verwachten bij een 911??
13 jul 2007 18:25
Harry 911 schreef:renetrzes schreef:WdePundert schreef:Als 30K de grens is lijkt een 993 nauwelijks haalbaar, zeker als je ook nog wat geld achter de hand wilt houden voor onverwachte zaken. Dat kan er flink inhakken.
Ik ben nu de jaarlijkse onkosten van een tr zes gewend. Wat voor kosten kan je zoal verwachten bij een 911??
Tja het ligt er aan waar je hem voor gaat gebruiken. Als je er dagelijks lange afstanden mee gaat rijden dan zijn de onderhoudskosten uiteraard fors hoger dan als je hem als tweede auto gebruikt en af en toe eens een rondje rijdt. Bij Porsche is alles gewoon een stuk duurder dan bij een 'gewone' auto, zoals banden, onderdelen, brandstofverbruik etc Als je een Porsche op het oog hebt kunnen de verwachtte kosten in kaart gebracht worden door een aankoopkeuring te laten uitvoeren. Daar kan dan bijv uit blijken of de motor moet worden gereviseerd a 6000 euro.
13 jul 2007 21:25
13 jul 2007 21:56
13 jul 2007 22:02
13 jul 2007 22:12
14 jul 2007 0:43
renetrzes schreef:Ik ben nu de jaarlijkse onkosten van een tr zes gewend. Wat voor kosten kan je zoal verwachten bij een 911??
17 jul 2007 21:44
17 jul 2007 21:59
17 jul 2007 22:10
Piet schreef:een '92-er cabrio 964 heb ik bij Theo Jansen zien staan voor €38k
17 jul 2007 22:11
17 jul 2007 22:29
Piet schreef:Met een 993 heb je wellicht minder kans op ouderdomskwaaltjes....
17 jul 2007 23:10
Olaf schreef:Piet schreef:Met een 993 heb je wellicht minder kans op ouderdomskwaaltjes....
Kwaaltjes die bij 'n 964 mss al verholpen zijn en zich nu (pas) bij 'n 993 gaan vertonen
Voor het prijsverschil kan je 'n hoop (laten) versleutelen
18 jul 2007 8:57
19 jul 2007 16:05
2000 gtv schreef:Kijk eens bij Snellers.Die hebben volgens mij al meer dan 2 jaar een 993 cabrio te koop staan waar ze niet zo aktief mee zijn.Ik denk dat er onderhand wel graag vanaf willen en weet dat je een goede deal met ze kan maken.
Wel een aankoopkeuring laten doen
Maar als hij goed is is hij goed en maakt het niet uit waar hij vandaan komt.imho
19 jul 2007 16:28
20 jul 2007 1:12
michael schreef:Gouden tip van een ex TR6 rijder, hou die TR6 lekker, vooral als je een top exemplaar hebt, is echt 10x leuker rijden dan een 964 cabrio.