27 jul 2007 20:11
27 jul 2007 20:30
27 jul 2007 22:14
27 jul 2007 22:40
27 jul 2007 22:44
27 jul 2007 22:51
mayonaise schreef:6274001, zou in de reeks van het chassis nummer vallen
en zou een 911/85 geweest zijn
27 jul 2007 22:54
27 jul 2007 22:55
GhostRider schreef:mayonaise schreef:6274001, zou in de reeks van het chassis nummer vallen
en zou een 911/85 geweest zijn
Een 85er? Of ben ik echt zo blond...
27 jul 2007 22:56
anton964 schreef:wat is redbook?
anton964
27 jul 2007 22:58
27 jul 2007 23:04
GhostRider schreef:6274001 zou wel een 2.7 zijn?
Is het niet mogelijk dat er bij de revisie ruil-onderdelen van een 2.4 opgegaan zijn?
28 jul 2007 0:33
28 jul 2007 17:55
28 jul 2007 18:11
28 jul 2007 18:18
GhostRider schreef:6274001 was originele motor.
6532085 was het ondergedeelte....
28 jul 2007 18:21
28 jul 2007 18:22
28 jul 2007 18:24
mayonaise schreef:noem me argwanend, maar ik zou dat laatste niet uitsluiten zonder verder onderzoek... je kan best eens zoeken naar welke partnummers je kan vinden op je cyllinders en koppen
28 jul 2007 18:28
GhostRider schreef:Dat het blok niet meer helemaal origineel is, was mij wel helder (de 3 in het motornummer).... als het wat inhoud betreft maar niet achteruitgegaan is. Heb immers een 2.7 gekocht en geen 2.4...
Ik begrijp dat de "crankcase" van de 2.4 is uitgehoond naar de boring van een 2.7?
De originele cylinderkoppen en de rest zijn wel gebruikt.
Het filterhuis, de pakkingen en enkele slangen zijn vernieuwd, en de koelvin is het nummer te zien (901) wel weer een '73er...
GhostRider schreef:[b]
Waar kan ik nummers vinden op de koppen?
En hoe weet ik of die machten met een 2.7?
28 jul 2007 18:35
mayonaise schreef:niet gehoond, maar geboord
28 jul 2007 18:37
28 jul 2007 18:44
28 jul 2007 19:07
28 jul 2007 19:30
mayonaise schreef:ik zou het zelf willen zien/meten/weten
het alternator/fan huis is zo los gemaakt om degeleidings plaatjes van 1 cyllinder er af te halen, en dan zie je het partnummer op de kop
28 jul 2007 19:40