Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Sportuitlaat Boxster 2.7

12 aug 2007 16:32

Het is nog niet direct aan de orde, maar ik wil de uitlaat van mijn boxster 2.7 uit 11-2000 als deze vervangen moet worden, wijzigen in een sportuitlaat met een wat donkerder/ruiger geluid. Ik weet dat er een aantal in de handel aangeboden worden, maar degene die ik gehoord heb, was juist hoger en snerpender. Weet een van jullie welke sportuitlaat aan mijn verzoek voldoet.

Extra eis is tevens dat het of Porsche eigen moet zijn of van een gerenommeerde tuner en het moet binnen de APK-norm blijven

12 aug 2007 18:03

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik denk dat het vervangen wanneer het nodig is, nog wel eens heel lang kan duren.

Ik ben benieuwd of jij dat geduld op kunt brengen..... :wink:

sportuitlaat

12 aug 2007 19:04

Ik heb ene van Cargraphic, een K&N sportluchtfilter en de inlaatpijp van luchthapper naar luchtfilter verwijderd. Geeft een heel wat ruiger geluid. Is wel een 2.5.

12 aug 2007 20:31

Henk je bent een wijs persoon :wink:
WB bedankt voor de tip, die ga ik zeker onderzoeken!

12 aug 2007 22:21

Ik heb net de "standaard" Porsche sportuitlaat voor 1000,= bij Ekris (met 10% forum korting) laten monteren. Het geluid is een factor 10 beter....... :wink: en hij ziet er ook veel mooier uit (tov de oude roestige standaard variant). :idea: :wink:

13 aug 2007 8:50

Bedankt barolo, dat klinkt :D veel belovend.

13 aug 2007 18:53

Heb BoxsterS met Porsche Tequipment sportuitlaat zonder de elektronica (kortom hij staat altijd in de open/bypass mode). Tesamen met de de-snork (inlaatpijp) geeft dat een heerlijk maar beschaaft in en uitlaat geluid.

Mark.

13 aug 2007 19:29

markk schreef:Heb BoxsterS met Porsche Tequipment sportuitlaat zonder de elektronica (kortom hij staat altijd in de open/bypass mode). Tesamen met de de-snork (inlaatpijp) geeft dat een heerlijk maar beschaaft in en uitlaat geluid.

Dat is dezelfde waar ik het over heb. Beschaaft?? Voor de buren istie goed hoorbaar... :wink:
Plaats een reactie