12 aug 2007 23:46
13 aug 2007 23:47
14 aug 2007 9:48
16 aug 2007 21:26
18 aug 2007 20:38
18 aug 2007 21:11
18 aug 2007 22:14
21 aug 2007 22:05
21 aug 2007 23:00
21 aug 2007 23:46
Renntech schreef:Verder gaan met de 2.7 kost net zoveel alleen heb je uiteindelijk minder
21 aug 2007 23:52
21 aug 2007 23:53
22 aug 2007 0:01
22 aug 2007 0:21
22 aug 2007 9:09
Dit gaat zoveel kosten dat het geen zin heeft verder te gaan omdat je voor minder geld een goede ( als ze te vinden zijn) 3.0 of 3.2 kunt kopen. Desnoods als basis om de 2.7 weer op te bouwen.
( bijvoorbeeld een 3.2 met de inlaat met k-jetronic en de stroomverdeler van de 2.7. Dat geeft uiteindelijk ongeveer 200 pk maar je houdt het uiterlijk van de 2.7 en je hoeft geen draadboom te wijzigen / aan te leggen)
22 aug 2007 9:26
eric91127 schreef:Dit gaat zoveel kosten dat het geen zin heeft verder te gaan omdat je voor minder geld een goede ( als ze te vinden zijn) 3.0 of 3.2 kunt kopen. Desnoods als basis om de 2.7 weer op te bouwen.
( bijvoorbeeld een 3.2 met de inlaat met k-jetronic en de stroomverdeler van de 2.7. Dat geeft uiteindelijk ongeveer 200 pk maar je houdt het uiterlijk van de 2.7 en je hoeft geen draadboom te wijzigen / aan te leggen)
Kan je hier ongeveer een prijs op zetten? Ik weet gewwon niet meer wat ik nu het beste kan doen.
22 aug 2007 10:27
22 aug 2007 12:05
22 aug 2007 13:19
22 aug 2007 13:45
22 aug 2007 13:55
22 aug 2007 16:12
Renntech schreef:Blauwe onderdelen zeggen je dat ze erg warm zijn geweest. In dit geval door een uitgelopen lager waardoor de structuur van die onderdelen zijn veranderd. Ik gebruik nooit blauwe onderdelen om te reviseren en weer terug te bouwen.
22 aug 2007 18:33
22 aug 2007 19:54
28 aug 2007 20:32