Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

motor los rijden

01 sep 2007 0:57

vandaag zeker 200km gaan rijden met mijn nieuw porsche'ke tis echt een beest van ne auto! :twisted:

ma hij had al effe stil gestaan ik schat iets van een 2jaar en af en toe mee gereden. heb hem eerst warm gereden en daarna af en toe doorgetroken ma niet helemaal.

toch heb je int begin een beetje schrik voor de motor na zo een 206k km zonder geschiedenis van de auto..... :?

hoe zou ik hem het beste inrijden, mag ik heb af en toe eens laten gaan in toeren ??? zou nie willen dat ik hem forceer terwijl ik graag een zware voet heb :D :D

01 sep 2007 1:54

een motor met 206000 km ínrijden? :shock: :?
ik denk dat je weinig anders kan doen dan gewoon netjes de boel warm rijden voordat je gaat trappen. en dan maar hopen dat hij goed blijft.

01 sep 2007 1:57

Als ie een tijd stil gestaan heeft zou ik eerst olie en filter vervangen. Daarna lekker rustig beginnen en als de olie goed warm is gewoon lekker een tijdje toeren. FF tussendoor wat meer gassen moet kunnen.

01 sep 2007 7:47

"Motor los rijden"... :lol: ...dacht dat je een motorrijder "los" had gereden...dat was veel spannender geweest... :wink:

01 sep 2007 8:55

ik zou eerst onderhoud laten plegen door iemand met verstand van zaken.

Zo zou die het tikken van de kleppen kunnen verhelpen(als dat het is).

daarna kan je de auto warm rijden en (redelijk) onbezorgt gassen(je weet het nooit zeker)

robert

01 sep 2007 9:00

Gewoon alsnog 'n AKK'tje uit laten voeren :idea:

01 sep 2007 10:13

gewoon 2 weken aan een stuk, elke dag 100 km scheuren
vooral als ie koud is maximale toeren trekken
wachten met olie verversen

dat zal het getik in je kleppen trein wel oplossen , daar rijd je een oude motor echt well "loss" mee :roll:

en voor de duidelijkheid, das sarcasme, vooral niet doen

01 sep 2007 10:38

Olaf schreef:Gewoon alsnog 'n AKK'tje uit laten voeren :idea:

Laat dat AK er maar af. :wink:

01 sep 2007 11:34

Jurgen schreef:"Motor los rijden"... :lol: ...dacht dat je een motorrijder "los" had gereden...dat was veel spannender geweest... :wink:

Ook dat dacht ik bij het lezen van de hoofding :wink:

03 sep 2007 11:42

Los rijden :?: :?: ......pas maar op dat je hem dan niet verliest! :wink:
Plaats een reactie