04 sep 2007 13:53
04 sep 2007 15:42
04 sep 2007 22:08
04 sep 2007 22:24
Newt schreef:Nu de harde cijfers met correctie voor ...
04 sep 2007 23:30
Jurgen schreef:Wauw , geweldige cijfers hoor...dus vat dit niet verkeerd op ;
Is dit niet een contradictio in terminus?...bedoel je nu dat de cijfers "op goed geluk/gevoel" zijn aangepast omdat je inderdaad de benodigde rijwind en koeling mist?
En is dit niet altijd een probleem bij turbo's...om daar het vermogen van te meten ?
05 sep 2007 5:49
aero schreef:Ik ben heel benieuwd wat er aan je TT is aangepast. Heb je de X50 uit voering? Dus met de K24 turbos?
Gr,
Peter
05 sep 2007 9:12
05 sep 2007 9:24
05 sep 2007 9:49
porscheware schreef:Lijkt me dat een beetje "intelligente" rollenbank de correctie t.b.v. rijwind en weerstand wel corrigeert. Dus de vermogensuitkomst redelijk "echt" is. Wat heb je er anders aan? Of krijg je een getal mee naar huis en mag je zelf uit gaan rekenen hoe het werkelijk is?
05 sep 2007 9:52
05 sep 2007 9:58
porscheware schreef:Dus je hebt niets aan een test op de rollenbank omdat er nog andere factoren bijkomen
Ook gegevens voor een turbo kunnen ze toch corrigeren, die waarden zijn allemaal bekend.
05 sep 2007 10:11
05 sep 2007 10:33
05 sep 2007 10:35
05 sep 2007 10:54
Marco schreef:met de GT3 nog niet langs geweest John?
05 sep 2007 11:25
05 sep 2007 12:19
911-lover schreef:Euhm, de laatste 24 uren van Zolder zijn niet gewonnen door een Porsche maar door deze jongens
05 sep 2007 13:17
Newt schreef:porscheware schreef:Dus je hebt niets aan een test op de rollenbank omdat er nog andere factoren bijkomen
Ook gegevens voor een turbo kunnen ze toch corrigeren, die waarden zijn allemaal bekend.
nee hoor, je hebt er zeker wat aan. Bij een turbo motor zal je deze dus standaard onderschatten.
05 sep 2007 14:47
05 sep 2007 15:26
John schreef:Koen je hebt gelijk.....bij deze de nieuwsbrief van Porschecentrum Eindhoven.....was nl. Spa/Francorchamps sukkel die ik ben
06 sep 2007 14:59
944 guy schreef:Newt schreef:porscheware schreef:Ondertussen hebben we ook plannen voor een waterinjectie bij het begin vd inlaat, kun je de boel zo nog 10 graden afkoelen, en ~10pk oppikken
07 sep 2007 0:13
07 sep 2007 14:43
07 sep 2007 23:06