19 aug 2004 23:50
20 aug 2004 9:37
20 aug 2004 9:39
michael schreef:Kan een 964 motor zomaar op die manier in de soep draaien? Gebeurt dat ineens of zijn er voortekenen? Heeft het met onderhoud te maken, slechte/verkeerde olie ofzo, of is de motor gewoon zodanig versleten dat ie kapot loopt?
20 aug 2004 10:03
20 aug 2004 13:13
20 aug 2004 13:14
Echt ik ben er van overtuigd dat een schade een een motor als genoemde een teken is van slecht onderhoud.
20 aug 2004 13:51
John4S schreef:Kijk wil je in een zuivere Porsche rijden, dan weet je dat dat wat kost.
Pascal heeft ook niet zitten knijpen met zijn creditkaart, en heeft ook het zekere voor het onzekere genomen met zijn blok.
20 aug 2004 19:38
20 aug 2004 20:36
20 aug 2004 23:23
Lou schreef:Tussen de 3 en de 6 (denk ik, en misschien nog wat reserve aanhouden)
21 aug 2004 7:16
21 aug 2004 8:15
21 aug 2004 10:05
John4S schreef:Ik heb het dus ff allemaal gelezen(ze hebben daar het off topic uitgevonden, gaat alleen maar over uurloon etc.) ...
21 aug 2004 10:39
dirkie schreef:Is er ook nog het gegeven ... "wat is hoognodig en hoe ver wil ik gaan" ... zit volgens mij ook nog wel "paar" €urootjes verschil tussen ...
Want hij ligt dan toch open niewaar ...
Dirk
21 aug 2004 13:01
Lou schreef:Heeft dat dan weer niet eerder te maken met het opfokken van die handel?
21 aug 2004 13:25
dirkie schreef:Ik denk als je kiest voor "revisie" dat je het woord in de ruimste zin moet interpreteren ... want als je "dat" dan doet ... tja dan laat ik ook maar gelijk "dit" nog doen ...
21 aug 2004 14:51
21 aug 2004 15:40
21 aug 2004 20:34
21 aug 2004 20:41
21 aug 2004 20:49
RufBTR schreef:je hebt de drijfstang toch niet alleen verwijderd ????
21 aug 2004 20:54
21 aug 2004 21:02
RufBTR schreef:helemaal leeg
ook weer iets erin gestopt ?
21 aug 2004 21:16