23 sep 2007 17:58
23 sep 2007 20:48
LouisXIV schreef:-Powerbox (+22PK en 50 Nm). http://www.speedservice.nl/viewpage.php ... erkoop_odd en even naar beneden scrollen. Volgende week proefrijden!! . Niet goed geld terug!)
-
23 sep 2007 21:05
23 sep 2007 21:07
23 sep 2007 21:14
23 sep 2007 21:19
23 sep 2007 21:24
Eric P schreef:... Over het openmaken en weer dichtlassen heb ik nog geen negatief verhaal gehoor/gelezen...
23 sep 2007 21:32
Paul van Engelen schreef:
Sprak zeer recent nog iemand die de kwaliteit van het laswerk wel vond tegenvallen
23 sep 2007 21:51
2000 gtv schreef:Waarom heb jij eibach veren gekozen n geen H&R??
24 sep 2007 10:04
24 sep 2007 18:52
"oude" heren op het PF schreef: wat een asociale klere herrie!!!! Volgens mij krijg je daarmee ook problemen met de Politie en evt. APK.
24 sep 2007 20:16
24 sep 2007 20:29
24 sep 2007 20:44
24 sep 2007 22:41
24 sep 2007 22:53
24 sep 2007 23:08
24 sep 2007 23:29
25 sep 2007 7:56
25 sep 2007 12:17
LouisXIV schreef:Over RSR dempers...: leveren niet de juiste tegendruk.
En aangezien je eigen dempers tweedehands en niet van RVS zijn vind ik 450 Euro echt teveel geld ivm met de andere oplossingen.
25 sep 2007 19:38
RS-R schreef:Ga je spijt van krijgen
25 sep 2007 22:18
25 sep 2007 22:39
Paul van Engelen schreef:Interessant punt van die lage tegendruk: hoe kom je daar bij
de specialist schreef schreef:Als het uitlaatsysteem te vrij is kunnen we tegendruk verliezen en hierdoor kan het motorkoppel dalen maar we winnen piek motorvermogen, we moeten dus een ideaal compromis vinden. (voor atmosferische motoren)
Voor turbomoren (zowel diesel al benzine) is een vrij en weinig restrictief uitlaatsysteem belangrijk. Dit omdat het een lagere tegendruk heeft en dit resulteert in een lage verlies van turbodruk en motorkoppel."
25 sep 2007 22:51
RS-R schreef:Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
26 sep 2007 7:48