05 okt 2007 20:48
05 okt 2007 21:15
05 okt 2007 21:28
05 okt 2007 21:30
05 okt 2007 21:33
05 okt 2007 21:35
05 okt 2007 21:58
05 okt 2007 22:06
05 okt 2007 22:15
acoertjens schreef:Jongus jongus , wat n' wijze woorden, ik kan ook nog een 3" waterafscheider op de pijp lassen en er een 5e wieltje er onder zetten zodat hij niet te veel achterover gaat hangen, ik heb nog meer domme antwoorden. Groetjs A.C
05 okt 2007 22:27
05 okt 2007 22:32
06 okt 2007 1:00
06 okt 2007 20:37
07 okt 2007 13:21
ron2.2E schreef:Hij heeft geluisterd naar eerder advies
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=28305
07 okt 2007 15:28
Jan A. (964 C4) schreef:ron2.2E schreef:Hij heeft geluisterd naar eerder advies
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=28305
Nou dan liever spatten op mijn broek
07 okt 2007 16:11
M a r c schreef:Ik zeg: KAPLAARZEN Van die lakzwarte met blote benen erin....
07 okt 2007 20:43
Jeroen914 schreef:M a r c schreef:Ik zeg: KAPLAARZEN Van die lakzwarte met blote benen erin....
zoiets?
07 okt 2007 21:23
07 okt 2007 22:35
07 okt 2007 23:11
maurice schreef:Alleen de motor (en dus uitlaat) warm laten draaien helpt hier tegen.
08 okt 2007 20:50
NordRack2 schreef:Dan zal ik het voor jouw nog een keer uitleggen;
-Motor warmdraaien zodat eventueel VLOEIBAAR water uit de pijp is verdampt.
-Wagen in de stalling zetten.
-Motor ronddraaien zodat het uitlaatsysteem is gevuld met droge lucht en NIET met uitlaatgassen die na afkoeling gaan condenseren.
Snappie
Maar hoe kan ik de brandstofinjectie uitschakelen?maurice schreef:Alleen de motor (en dus uitlaat) warm laten draaien helpt hier tegen.
Dat helpt NIET anders hadden de mensen geen water in de uitlaat.
08 okt 2007 21:06
08 okt 2007 21:32
08 okt 2007 22:31
10 okt 2007 0:04