Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Benzine lekkage

03 nov 2007 20:55

Had een vervelende benzinelekkage a/d achterkant bij het schutbord in het motorcompartment. Bij het starten had ik deze vervelende benzinelucht en naar later bleek ook gevaarlijke situatie :cry: bleek dat een metalen benzine leiding was doorgesleten Deze is op voortreffelijke wijze en voor een zeer, zeer acceptabele prijs :D weer gerepareerd door Aad Borgers, gepensioneerd Porsche expert van PC Wittebrug.Een aanrader!!!! :!:Auto rijdt weer perfect en uiteraard geen benzine lucht meer. Aad werkt denk ik , parttime bij Auto Versteegh in Den Haag.
Laatst bijgewerkt door rswartz op 04 nov 2007 11:19, in totaal 1 keer bewerkt.

03 nov 2007 21:02

weer geluk gehad dus. dubbel! :thumleft:

03 nov 2007 21:07

Da's ook een manier om te vlammen......Gelukje Rob, er op tijd bij te zijn geweest. Ben je bij toeval in die garage terecht gekomen ?

03 nov 2007 21:21

LeOH schreef:Da's ook een manier om te vlammen......Gelukje Rob, er op tijd bij te zijn geweest. Ben je bij toeval in die garage terecht gekomen ?

Neen ik had het adres van Eric P
Binnenkort gaan we meer horen van een nieuw Porsche service groep in Den Haag(Nootdorp) "Porsche service haaglanden." :D Ik ben benieuwd. :wink:
Website is er al en ik heb vernomen dat Aad in ieder geval erbij betrokken zal zijn.

Hoe gaat het Leoh? wanneer gaan we weer ergens met de club cullinair bezig zijn?
:ba:

03 nov 2007 21:33

daar stuur ik de mijne ook altijd heen ,
goeie ervaring daar een beste man die aad Afbeelding

heel veel liefde voor het merk, mijn mening een topper :!:

04 nov 2007 11:07

Door het oog van de naald dus. Veel geluk gehad. :D

04 nov 2007 14:02

drknauf schreef:daar stuur ik de mijne ook altijd heen ,
goeie ervaring daar een beste man die aad Afbeelding

heel veel liefde voor het merk, mijn mening een topper :!:

Ja, inderdaad een goeie. Eentje van de oude garde. Leuke sfeer, ongecompliceerd, toen ze nog in de Frijdastraat in Rijswijk zaten. Er was altijd wel tijd voor een praatje en tips.

Een andere topper was Cees Eckhardt. Is die ook nog actief in het wereldje?

04 nov 2007 14:46

rswartz schreef:Hoe gaat het Leoh? wanneer gaan we weer ergens met de club cullinair bezig zijn? :ba:
ben helaas geen lid van de Haagse CLUB Afbeelding :wink:

Maarre.......ideetje ? Best wel weer zin in een PF-party Afbeelding 25e Nov :?:
Plaats een reactie