30 aug 2004 14:27
30 aug 2004 14:47
30 aug 2004 15:06
30 aug 2004 15:21
John4S schreef:He Dirk,
Je kon toch een goed bod krijgen op je 964, zou je nu niet is ff echt achter je oren gaan krabben.
30 aug 2004 15:46
Hier uit zich de ware Porscherijder....dirkie schreef:John4S schreef:He Dirk,
Je kon toch een goed bod krijgen op je 964, zou je nu niet is ff echt achter je oren gaan krabben.
Voor een paar vuile injectoren ...
Jeroenellende
tja ... denk niet dat Cartronic er wat mee te maken heeft hoor ... tank wellicht nooit gereinigd, eerst ff kijken wat al het "reinigingswerk" gaat opleveren ... maar vind het een beetje voorbarig om die conclusie te trekken ...
Dirk
30 aug 2004 15:58
30 aug 2004 16:05
Dick schreef:Effe een paar stappen terug (en dus wellicht overbodige vraag omdat dit al gebeurd is of nagekeken is...) :
Is het snaartje in het verdelerhuis nog wel heel? (dubbele ontsteking bij 964...). Want dat ploft ook vrolijk in de rondte als maar 1 verdeler voor de vonkjes zorgt...
Succes,
Dick
30 aug 2004 18:37
30 aug 2004 18:40
30 aug 2004 22:01
30 aug 2004 22:46
dirkie schreef:... en dan gelijk maar eens de benzinetank eruit pleuren en reinigen.
31 aug 2004 1:34
31 aug 2004 7:07
31 aug 2004 13:46
31 aug 2004 15:11
michael schreef:Dirk, check de benzinepomp ook eens. Heeft een 964 er ook 2? Heb ik tenminste laatst ook problemen mee gehad. Voorste pomp liep niet meer. Het relais er toen uitgehaald en de contactpunten doorverbonden met een stukje draad. Pomp liep toen wel maar continu dezelfde snelheid. Toen ik naar de Pspecialist reed had ik dezelde syntomen als die van jou, gevoelige IMS Lager uitlaat, inhouden bij teveel gas geven. Benzine/luchtmengesel klopt dan niet meer bij een continu draaiende pomp. Uitlaat was ook pikzwart van binnen wat duid op een veels te rijke verbranding. Het gevoelige IMS Lager wat je hoort zijn benzineresten die in de uitlaat ontsteekt.
Bleek achteraf gewoon een zekering te zijn die slecht contact maakte. Alle rommel vervangen en zchoongemaakt.
31 aug 2004 15:14
31 aug 2004 15:20
Marco schreef:dirk weet je zeker dat het niets met de tuning te maken heeft![]()
zou ik als leek als eerste aan denken...
31 aug 2004 16:02
Marco schreef:dirk weet je zeker dat het niets met de tuning te maken heeft![]()
zou ik als leek als eerste aan denken...
31 aug 2004 16:10
RS-R schreef:Marco schreef:dirk weet je zeker dat het niets met de tuning te maken heeft![]()
zou ik als leek als eerste aan denken...
31 aug 2004 16:14
31 aug 2004 16:17
31 aug 2004 16:17
31 aug 2004 16:32
Jeroen914 schreef:Als je injectoren niet goed werken zou je eerder een te arm mengsel verwachten
Kan natuurlijk zijn dat je injectoren zo vervuild zijn dat ze (een stukje) open blijven staan of dat het sproeipatroon niet goed is waardoor de benzine niet goed verneveld (waar door het slecht ontsteekt)
31 aug 2004 16:33