28 nov 2007 13:13
28 nov 2007 15:54
rafv schreef:
Kent iemand deze versie?
Wat zijn de verschillen in klank?
Zijn er nog andere redenen voor dit aangepast ontwerp?
28 nov 2007 16:47
28 nov 2007 18:39
rafv schreef:Zijn er nog andere redenen voor dit aangepast ontwerp?
28 nov 2007 19:30
rafv schreef:
PK's in het voordeel van de RS pijp ga ik dan even van uit?
28 nov 2007 20:28
Olaf schreef:rafv schreef:Zijn er nog andere redenen voor dit aangepast ontwerp?
Die met die beugel zit 'n stuk steviger - bij de andere G-pipe hangt de G-pipe en je eindtsuk aan de midden-demper (of cup-pipe)
28 nov 2007 21:07
Devils son schreef:rafv schreef:
PK's in het voordeel van de RS pijp ga ik dan even van uit?
Klopt. Dat mag ook wel, de RS pijp is een stuk prijziger.
29 nov 2007 1:22
29 nov 2007 1:47
29 nov 2007 9:14
29 nov 2007 13:22
29 nov 2007 15:01
P-911 schreef:
DS, ik heb inmidels gemerkt dat jij (redelijk) veel weet
Over wat voor prijzen praten we dan voor zulke uitlaten???
29 nov 2007 16:54
01 dec 2007 11:09
01 dec 2007 11:34
LouisXIV schreef:Elke kilo die je aan de achterkant van de auto bespaard merk je wel degelijk!
01 dec 2007 12:33
02 dec 2007 3:20
P-911 schreef:.. kan je G-pijp zomaar voor je standaarddemper vervangen ...
02 dec 2007 14:47
ik heb de pijp een paar weken terug besteld bij fvd,als hij er is en gemonteerd is kan ik je vertellen wat hij doet(of niet doet) let wel,ik heb een turbo 965 dus zal allemal wel iets anders klinken.rafv schreef:Teneinde de Porsche een wat heftiger geluid te laten produceren en tegelijk wat gewicht te besparen, zoek ik een Cup of G-pijp te installeren. Het verschil tussen beiden is me geheel duidelijk.
Maar onlangs heb ik een afwijkende versie van de G-bocht gezien:
Kent iemand deze versie? Wat zijn de verschillen in klank? Zijn er nog andere redenen voor dit aangepast ontwerp?