Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Start problemen

30 nov 2007 13:47

Goeiendag ,

ik heb een porsche 924 uit 1978
Bij aankoop zo'n 5 dagen geleden reed ik terug zo'n 122 km ,
Ik begon de kleine gebreken op te zoeken en de accu vervangen want die was kapot.
Ik starte de motor en hij liep gewoon weer.
Daarna ging ik de radio erin zetten er waren heel wat draden geknipt en van kleur veranderd na het meeten sloot ik de radio aan en hij deed het perfect.
Alleen hield ik 2 bruine en een rooie over...ik wou starten dat deed die niet.
Accu was nog goed etc...
Daarna begon ik te twijfelen of het niet draadjes van een voormalige start onderbreker was...ik ben er nog niet uit.
Ik heb de pik zwarte bougie's vervangen en een kapotte bougie kabel...
Nog steeds geen effect...
De startmotor draait en de bougie kabels werken alleen als ik hem doorstart na 10 sec ruik ik een hele erge brandstof geur...
Heel soms maakt die wel is compressie of geluid van net aanslaan maar hij pakt het hem net niet...
Iemand enig idee wat het is ik ben het spoor even bijster...
Komt iemand dit een beetje bekent voor of heeft iemand enig idee ?
Bij voorbaad dank:D

P.s bij het starten loopt de bar meter van 0 op naar 6 moet die bij contact al geen bar hebben ?

01 dec 2007 20:15

Weet niemand iets ? :(

01 dec 2007 21:31

Er zijn hier wel enkelen die het e.e.a. weten, maar je probleem is nogal specifiek zeg maar, dus onwaarschjnlijk dat iemand daar inhoudelijk op kan reageren zonder algemene aanwijzingen/tips waar je weer niks aan hebt.

PS Oliedruk is iets wat wordt opgebouwd als de motor loopt (draait). Dus zeker niet bij alleen contact aan.

Weet je genoeg van auto's om er zelf aan te kunnen werken.
Zonder dat je alleen maar meer problemen krijgt :?: :( :wink:

02 dec 2007 13:41

Het is misschien vloeken in de kerk maar je moet je vraag anders eens op www.944forum.com zetten.
Plaats een reactie