18 dec 2007 22:32
18 dec 2007 22:46
18 dec 2007 22:50
18 dec 2007 22:55
18 dec 2007 22:59
18 dec 2007 23:31
18 dec 2007 23:32
18 dec 2007 23:42
19 dec 2007 0:05
19 dec 2007 0:10
LouisXIV schreef:Zijn de motoren van de GT3 van zowel MkI als MkII betrouwbaar
LouisXIV schreef:, of gevoelige IMS Lager deze net zo makkelijk als de 3.4 996 varianten?
LouisXIV schreef: Iemand ervaring?
19 dec 2007 0:12
MichM3 schreef: maar het is helemaal niet zoals het keerring probleem bij de gewone 3.4/3.6 blokken die te pas en te onpas zonder reden kunnen lekken.
19 dec 2007 0:18
19 dec 2007 0:23
19 dec 2007 16:06
19 dec 2007 18:55
drknauf schreef:yellow cathes flies a fly magnet
nee hoor geel is ook mooi maar ik ben verliefd op die rooie
die gele van john hij moet me d,r af en toe uitslaan als ik er in zit
ik zit zo graag in die gt3 van hem, afgelopen zomah nog
da BOMB zo,n gt3 , is gelijk een leuk kerstcadeau
19 dec 2007 18:56
Renntech schreef:LouisXIV schreef:Zijn de motoren van de GT3 van zowel MkI als MkII betrouwbaar
JaLouisXIV schreef:, of gevoelige IMS Lager deze net zo makkelijk als de 3.4 996 varianten?
NeeLouisXIV schreef: Iemand ervaring?
Ja
19 dec 2007 19:32
Kort, maar zeer krachtig Erwin!
19 dec 2007 19:53
Auke231 schreef:(waterkoeling, luchtkoeling.. )
19 dec 2007 20:54
19 dec 2007 21:10
19 dec 2007 21:18
19 dec 2007 21:21
drknauf schreef:jouw 964 is ook een mk2 so what
19 dec 2007 21:51
19 dec 2007 22:23
drknauf schreef:maarja mk 1 of mk 2 daar zullen de meningen immer over verschillen
19 dec 2007 22:41
Oh yeah. Heb je ff