18 dec 2007 22:32
18 dec 2007 22:46
18 dec 2007 22:50
18 dec 2007 22:55
18 dec 2007 22:59
18 dec 2007 23:31
18 dec 2007 23:32
18 dec 2007 23:42
19 dec 2007 0:05
19 dec 2007 0:10
LouisXIV schreef:Zijn de motoren van de GT3 van zowel MkI als MkII betrouwbaar
LouisXIV schreef:, of gevoelige IMS Lager deze net zo makkelijk als de 3.4 996 varianten?
LouisXIV schreef: Iemand ervaring?
19 dec 2007 0:12
MichM3 schreef: maar het is helemaal niet zoals het keerring probleem bij de gewone 3.4/3.6 blokken die te pas en te onpas zonder reden kunnen lekken.
19 dec 2007 0:18
19 dec 2007 0:23
19 dec 2007 16:06
19 dec 2007 18:55
drknauf schreef:yellow cathes fliesa fly magnet
![]()
nee hoor geel is ook mooi maar ik ben verliefd op die rooie
die gele van john hij moet me d,r af en toe uitslaan als ik er in zit![]()
ik zit zo graag in die gt3 van hem, afgelopen zomah nog
da BOMB zo,n gt3, is gelijk een leuk kerstcadeau
19 dec 2007 18:56
Renntech schreef:LouisXIV schreef:Zijn de motoren van de GT3 van zowel MkI als MkII betrouwbaar
JaLouisXIV schreef:, of gevoelige IMS Lager deze net zo makkelijk als de 3.4 996 varianten?
NeeLouisXIV schreef: Iemand ervaring?
Ja
19 dec 2007 19:32
Kort, maar zeer krachtig Erwin!
19 dec 2007 19:53
Auke231 schreef:(waterkoeling, luchtkoeling..)
19 dec 2007 20:54
19 dec 2007 21:10
19 dec 2007 21:18
19 dec 2007 21:21
drknauf schreef:jouw 964 is ook een mk2 so what![]()
19 dec 2007 21:51
19 dec 2007 22:23
drknauf schreef:maarja mk 1 of mk 2 daar zullen de meningen immer over verschillen
19 dec 2007 22:41
Oh yeah. Heb je ff