13 jan 2008 22:25
13 jan 2008 22:28
Jopie schreef:Gauw bijvullen (en dan nog bekijken met welke olie) lijkt mij het devies, of is er iemand met andere suggestie?
13 jan 2008 22:37
13 jan 2008 22:41
13 jan 2008 22:59
13 jan 2008 23:02
13 jan 2008 23:07
13 jan 2008 23:48
13 jan 2008 23:49
13 jan 2008 23:51
13 jan 2008 23:58
14 jan 2008 0:03
Jurrian schreef:Altijd met een op temperatuur zijnde motor en draaiende motor peilen. Nooooooiiiiiit met koude emn niet draaiende motor olie bijvullen. kan rampzalige gevolgen hebben.
14 jan 2008 0:07
14 jan 2008 0:16
Jopie schreef:Maar kan dit niet link zijn als er geen olie in zit??
14 jan 2008 0:16
zuugnap schreef:Hmmzzzz gaat dat goed Jur??? warme draaiende motor peilen??
kan alleen dan waneer alles in carter hangt dus COLD!!Jurrian schreef:Altijd met een op temperatuur zijnde motor en draaiende motor peilen. Nooooooiiiiiit met koude emn niet draaiende motor olie bijvullen. kan rampzalige gevolgen hebben.
14 jan 2008 0:38
Olaf schreef:NU olie peilen met de pijlstok
14 jan 2008 0:44
horn schreef:Kijk, dát bedoelde ik hierboven... (peilstok )
14 jan 2008 11:58
horn schreef:Olaf schreef:NU olie peilen met de pijlstok
Kijk, dát bedoelde ik hierboven... (peilstok )
14 jan 2008 12:36
14 jan 2008 12:49
14 jan 2008 19:54
14 jan 2008 19:57
14 jan 2008 20:54
15 jan 2008 22:42
jeroenoop schreef:Ach daar is en specialist voor , ben zelfs langs een specialist gegaan bij wisseling van 911, lucht / water .
15 jan 2008 22:49