18 jan 2008 16:44
18 jan 2008 17:04
18 jan 2008 17:26
18 jan 2008 17:38
19 jan 2008 22:28
Olaf schreef:Verkeerd oliefilter
... zelfs met het originele P oliefilter roggelt 'n 964 weleens - is gewoon de olie die terug loopt in het reservoir ... meestal bij koude "motor".
20 jan 2008 0:45
duc748 schreef:npc1472
20 jan 2008 9:56
horn schreef:duc748 schreef:npc1472
Hé, met Olaf in het ontgroeningsklasje gezeten?
20 jan 2008 11:39
Olaf schreef:Verkeerd oliefilter
... zelfs met het originele P oliefilter roggelt 'n 964 weleens - is gewoon de olie die terug loopt in het reservoir ... meestal bij koude "motor".
Droomprins gebruik inderdaad de zoekfunctie eens
89'ers & 90'ers die niet gemodificeerd zijn en nu nog niet lekker zullen ook niet zo snel gaan lekken
Overigens komen er ook veelvuldig late 964tjes en vroege 993's voor die "lekken" .... heeft met het uitdrogen (en uitharden) van het pakking materiaal te maken ...
Ik zie je ook "hoppen" van 993 naar 964 en weer terug .... IMO beter 'n goede 964 kopen voor bijna 30K aan euro's dan 'n mindere 993 voor het zelfde (of minder) geld
20 jan 2008 12:08
20 jan 2008 12:13
droomprins schreef: Ze hebben mij verteld dat eeb 993 minder onderhoudskosten zou hebben dan een 993 maar ja ze kunnen mij als leek alles wijs maken
20 jan 2008 13:06
droomprins schreef: Die zegt dit een ander zegt weer dat.
20 jan 2008 13:07
20 jan 2008 13:18
20 jan 2008 13:56
droomprins schreef: Ze hebben mij verteld dat eeb 993 minder onderhoudskosten zou hebben dan een 993 maar ja ze kunnen mij als leek alles wijs maken
20 jan 2008 14:06
droomprins schreef:sorry was nog niet helemaal wakker. Ik bedoelde dat een 993 minder onderhoudskosten had dan een 964.
20 jan 2008 15:45
horn schreef:En dat doen we dan ook bij deze. Het is meer!