24 jan 2008 14:02
24 jan 2008 14:13
24 jan 2008 14:13
24 jan 2008 14:22
24 jan 2008 14:28
24 jan 2008 14:34
24 jan 2008 14:44
24 jan 2008 14:46
cabrio wim schreef:Zou dit dus met de bekende AKK eruit gekomen zijn. (motor)
Is dikke shit voor je, maar in ieder geval sterkte met de weder opbouw.
24 jan 2008 14:51
24 jan 2008 15:08
24 jan 2008 15:18
molen934 schreef:Hoor je niet veel hoor een krukas van een 911 defect![]()
Afdraaien en dan overmaat krukaslagers, zou je dat wel doen
![]()
Maar goed dat zullen de specialisten wel beter weten![]()
Heb ooit van mijn SC de motor geheel laten doen, en kreeg werkelijk een super lopend blok terug waar ik nog vele jaren met plezier mee heb gereden en nu in bezit is van een vriend en nog steeds super loopt
(motor gedaan rond 1993)
24 jan 2008 16:00
24 jan 2008 16:03
Maarten schreef:Mooi kl.te en beetje vaag verhaal. Maar goed een gereviseerd blok is nooit verkeerd...
24 jan 2008 16:18
Dr. Wieggie schreef:Bij de auto zat een factuur en het blok zou voor 8000 euro gereviseerd zijn. Bij nakijken is dit alleen de kop geweest ..
Dr. Wieggie schreef: Ik krijg 100.000 km of 2 jaar garantie op het blok dus das erg netjes vind ik ...
24 jan 2008 16:25
Olaf schreef:Dr. Wieggie schreef:Bij de auto zat een factuur en het blok zou voor 8000 euro gereviseerd zijn. Bij nakijken is dit alleen de kop geweest ..
Sorry hoor, maar 't lijkt mij dat je dat bekijkt voordat je blok in de puinpoeier loopt - ergo, voordat je de auto zou kopen
Dr. Wieggie schreef: Ik krijg 100.000 km of 2 jaar garantie op het blok dus das erg netjes vind ik ...
.... da's wel erg boven de maat - meestal mag je blij zijn met 25 Dkm of 1 jaar - wekt natuurlijk wel vertrouwen in zo'n bedrijf
![]()
De vraag is waarom het fout is gegaan op 'n lager![]()
verstopte oliesproeiers o.i.d.
& hoe is je drijfstang krom gegaan
![]()
Zoals Molen 934 al aangeeft - van 'n goed gereviseerd blok krijg je geen spijt ... en dat "gevoel" in je portemonee is ook zo verdwenen als je weer kan rijden
24 jan 2008 17:16
Dr. Wieggie schreef: Bij de auto zat een factuur en het blok zou voor 8000 euro gereviseerd zijn. Bij nakijken is dit alleen de kop geweest ... Verder alle facturen en historie zitten bij de auto.
24 jan 2008 18:09
24 jan 2008 18:22
24 jan 2008 18:39
molen934 schreef:Maarten,
De SC wat ik eerder melde heb ik toen bij Pon in (toen nog) Amersfoort laten keuren![]()
Je ziet dat maakt ook niet veel uit, was geen beste aankoop
24 jan 2008 18:53
Maarten schreef:Vaag?Dr. Wieggie schreef: Bij de auto zat een factuur en het blok zou voor 8000 euro gereviseerd zijn. Bij nakijken is dit alleen de kop geweest ... Verder alle facturen en historie zitten bij de auto.
Als ik een 964 koop met bijna 2 ton op de teller dan zou ik toch wel even goed hebben gekeken wat voor een revisie het was. En voor 8 mille kun je geen (heel) 964 blok laten reviseren.
Oliesproeiers kan. Lijkt me typisch een gevalletje van bad luck.
Sterkte!
24 jan 2008 19:05
Dr. Wieggie schreef:... ik heb er al een cupdemper onder en de pijp daarvoor is een open geval, nu zit er wel nog een catalysator op, kan die helemaal weg en vervangen worden door een open pijp ? of moet ik dan een sportcatalysator aanschaffen ?
24 jan 2008 19:12
Olaf schreef:Dr. Wieggie schreef:... ik heb er al een cupdemper onder en de pijp daarvoor is een open geval, nu zit er wel nog een catalysator op, kan die helemaal weg en vervangen worden door een open pijp ? of moet ik dan een sportcatalysator aanschaffen ?
Cup-pipe is niks anders dan 'n open pijp - 't elimineert gewoon je tussendemper![]()
Kat. kan je weghalen - maar voor de APK moet er 'n kat. onder zitten (als er bv U9 op je kenteken-papieren staat).
Belangrijkste is dat je de Lambda-Sonde kwijt kandus of je oude kat. leeghalen of 'n katvervanger eronder schroeven
![]()
Overigens vind je dat soort antwoorden ook m.b.v. de zoekfunctie
24 jan 2008 19:36
24 jan 2008 19:48
Olaf schreef:Forum-Etiketten![]()
24 jan 2008 19:48