19 feb 2008 20:20
19 feb 2008 20:34
19 feb 2008 20:45
19 feb 2008 20:52
19 feb 2008 21:04
19 feb 2008 21:17
19 feb 2008 21:32
19 feb 2008 23:51
rswartz schreef:Conclusie oliepomp of erger.
19 feb 2008 23:54
Bert schreef:Waardeloos Rob! Da's overigens domper #2 na de 964-meeting
Ben blij dat ik een 3.2 heb, ik vind het aantal 964's dat stuk weer thuis komt na een meeting %-ueel iets te hoog
Ik hoop dat'ie er snel weer als herboren bij staat voor je.
20 feb 2008 0:16
20 feb 2008 0:50
Olaf schreef:rswartz schreef:Conclusie oliepomp of erger.
Ik ga duimen voor je dat het mee gaat vallen
Hoeveel KM's staan er op de klok
20 feb 2008 10:01
20 feb 2008 10:05
20 feb 2008 10:13
20 feb 2008 10:17
20 feb 2008 10:29
Bert schreef:Waardeloos Rob! Da's overigens domper #2 na de 964-meeting
Ben blij dat ik een 3.2 heb, ik vind het aantal 964's dat stuk weer thuis komt na een meeting %-ueel iets te hoog
Ik hoop dat'ie er snel weer als herboren bij staat voor je.
20 feb 2008 17:09
20 feb 2008 17:34
rswartz schreef:Moet nu naar Hans Luna (24 feb) met mijn Porsche Silverado.
20 feb 2008 17:36
rswartz schreef:Jawel 260 Dkm
20 feb 2008 17:48
Olaf schreef:Ik was verbaasd dat de motor nog zo netjes liep toen ik de oude drijfstanglagers eenmaal in m'n handen had
20 feb 2008 17:58
20 feb 2008 18:17
Jaap Wilting schreef:Dat is niet zo mooi man. dat wordt flink sparen!
Maar goed, een volledige revisie van de motor is denk ik wel het beste wat je kunt doen.
Gelukkig heb je je Porsche Silverado nog!
Misschien kom ik zondag ook wel met mijn Porsche Escalade.
Sterkte,
Jaap
20 feb 2008 23:22
cabrio wim schreef:Niet zo leuk als er een lampje gaat branden en zeker niet van de olie
20 feb 2008 23:36
21 feb 2008 0:45
Nicolò schreef:Als die stuk is o.i.d. geeft 'tie toch altijd een te hoge druk aan?