Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
19 sep 2004 13:37
Halo
Weet iemand hoe ik aan code's of dergelijke een sperdiff kan herkennen.
Ik heb een bak met deze nummers G50 003 2 LO1322 950.301.102 3R
Of is het alleen maar te zien als ik de diff open maak.
Graag verwacht ik een andwoord en bedank zover.
Carlo
19 sep 2004 13:59
Heel eenvoudig te zien:
Als je één asflens draait zal bij een bak met sperdifferentieel de andere asflens de zelfde kant uitdraaien.
Bij een bak zonder sperdifferentieel draait de andere asflens in tegengestelde richting.
Erwin.
19 sep 2004 14:42
Wat kan het soms toch simpel zijn
zoals met alles als je het weet ..... maar .....
..... als het sperdiff nou niet werkt
19 sep 2004 15:02
He presies dat is nu de vraag het is een bak waar de klok van de koppeling stuk is dus schade en wil dus zo van sf de buitenkant kijken of deze klopt met de code's die er op staan.
Ik ben er al achter gekomen dat G50 003 2 uit 1990 komt en een c2 bak is maar nu de diff. nog wie kan mij helpen.
Carlo
19 sep 2004 15:05
oh ja en dan nog wat .
Ik heb begrepen dat er sperdiff. zijn met 40% maar ik heb ook gelezen dat er sperdiff zijn van 20% naar 100% via bestel code's van een porsche dealer, klopt dat???
Carlo
19 sep 2004 19:53
supercool schreef:Hé precies, dat is nu de vraag. Het is een bak waar het koppelinghuis stuk van is (dus schade) en wil dus zo van de buitenkant bekijken of dit klopt met de code's die er op staan.
Ik ben er al achter gekomen dat G50 003 2 uit 1990 komt en een C2 bak is maar nu Het diff. nog, wie kan mij helpen.
Oh ja en dan nog wat.
Ik heb begrepen dat er sperdiff.'s zijn met 40% sperwerking, maar ik heb ook gelezen dat er sperdiff.'s zijn van 20% naar 100% via bestel code's van een porsche dealer, klopt dat??
Carlo
Dat van een bestelcode via de Porsche dealer snap ik niet. Verklaar je nader.
De versnellingsbak van jou bezit een 40% mechanische platensper.
Gefeliciteerd, deze heeft mijn voorkeur boven de RS en Turbo sper (20% sperwerking tijdens acceleratie en 100% tijdens decceleratie) die waarschijnlijk wel doordachter ontworpen is maar minder werkt tijdens het uit-accelereren vanuit de bocht.
Erwin.
19 sep 2004 21:01
He bedankt voor je andwoordt maar hoe weet je dat, waar is deze uitleg op gebaseert.
Ik heb deze sperrdiff en bak, is dit verstandig om deze sperdiff in een 911 3.2 te plaatsen ook omdat ik de bak moet reviseren.
Kan het fout hebben maar ik heb twee code's om een sperdiff te bestellen nammelijk 950.332.053.00 en ........01.
Bedankt al vast voor alle info zover.
ps. als ik deze sperdiff niet kan gebruiken is er iemandt die geintreseerdt in deze sperdiff wat geef je ervoor.
Kan iemand mij ook helpen met de G50 reviseren als Hobby.
19 sep 2004 21:23
supercool schreef:He bedankt voor je andwoordt maar hoe weet je dat, waar is deze uitleg op gebaseert.
Op hééééél veel jaren ervaring...
Surf snel naar
http://www.rebelengineering.nl
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.