16 jun 2008 13:56
16 jun 2008 14:04
16 jun 2008 14:07
Lamine schreef:Oplossing zijn de hydraulische kettingspanners, deze modificatie zat er bij mij nog niet in.
16 jun 2008 16:58
16 jun 2008 16:59
16 jun 2008 21:58
17 jun 2008 13:25
17 jun 2008 13:31
17 jun 2008 13:45
Bertroex schreef:De latere hydraulische spanners beginnen na 20 jaar en meer nu ook in elkaar te klappen, wat suggereerd dat het design niet zo betrouwbaar was als eerder gedacht.
17 jun 2008 13:57
patrick911 schreef:Heh, 20 jaar meegaan en dan niet betrouwbaar?
Geloof trouwens niet dat men zelfs in 1963 auto's ontwiep met het idee dat ze 20 jaar mee moesten gaan.
17 jun 2008 14:04
17 jun 2008 14:06
molen934 schreef:Weet uit ervaring dat dit een ENORME verbetering was
17 jun 2008 14:13
17 jun 2008 14:42
17 jun 2008 14:52
Peter 993 schreef:Ga maar eens met een oude rot in het vak praten (...) zo betrouwbaar was het systeem
17 jun 2008 15:08
17 jun 2008 15:55
17 jun 2008 16:01
Peter 993 schreef:Ga maar eens met een oude rot in het vak praten die ook in de jaren 60/70 911'jes moest onderhouden. Het reviseren van kettingspanners was toen een dagelijkse bezigheid, zo betrouwbaar was het systeem
17 jun 2008 16:06
Indien het fout gaat kan je nog altijd naar Robert Visser gaan?
17 jun 2008 16:18
17 jun 2008 16:23
18 jun 2008 15:47
18 jun 2008 16:14
18 jun 2008 16:15
18 jun 2008 16:17
1972T schreef:Is het niet verstandig de conditie van de oliepomp bij de beslissing te laten meetellen.
Ik kan me zo voorstellen dat als de pomp wat ouder is en wat minder druk levert, het niet zo verstandig is hier nog twee hydraulische systemen aan toe te voegen.