24 jun 2008 10:45
24 jun 2008 10:56
24 jun 2008 11:06
24 jun 2008 11:12
24 jun 2008 11:16
24 jun 2008 11:17
RS-R schreef:Dan meteen goed,
3.8 conversie met 300 pk.
24 jun 2008 11:18
marc964 schreef:Wat zijn de (on)mogelijkheden om de motor op te krikken naar een RS versie?
24 jun 2008 11:46
24 jun 2008 12:07
molen934 schreef:RS-R schreef:Dan meteen goed,
3.8 conversie met 300 pk.
Ja dat schiet op
24 jun 2008 14:00
24 jun 2008 14:04
24 jun 2008 14:06
24 jun 2008 14:25
Jan A. (993 4S) schreef:Ik vraag mij oprecht af waarom je daar nu geld voor zou willen uitgeven?
Het blijft toch gewoon GEEN RS? Natuurlijk iedereen zijn meug....
etc. etc., maar toch!
24 jun 2008 14:52
MichM3 schreef:kent iemand de prijs voor een 3.8 vergroting?? ik hoorde laatst het bedrag 12.000 eur vallen...inclusief nokkenassen dan wel
24 jun 2008 15:03
Marco schreef:MichM3 schreef:kent iemand de prijs voor een 3.8 vergroting?? ik hoorde laatst het bedrag 12.000 eur vallen...inclusief nokkenassen dan wel
als dat inclusief de toch noodzakelijke revisie is...
24 jun 2008 15:15
Marco schreef:als dat inclusief de toch noodzakelijke revisie is...
24 jun 2008 15:21
24 jun 2008 15:23
24 jun 2008 15:46
24 jun 2008 15:49
24 jun 2008 16:02
MichM3 schreef:.. een losse 3.8 tweedehands kopen ...
24 jun 2008 18:32
I'm selling a MOTEC M600 off of my 964 RS Clubsport already mapped, initially with a Bob watson map then subsequently re-tweeked by Richard butler (TrackActive) formerly of WRC Suburu works team to 315 BHP (I've got the Dyno read outs) my car was running a Standard engine and Injectors (Upgrade to Bosch 803 Injectors and I guesstimate we would have run 320-325BHP)
24 jun 2008 18:38
Bertroex schreef:.. lichtgewicht componenten enz enz.
24 jun 2008 19:32
24 jun 2008 22:01