07 jul 2008 21:35
Traveller69 schreef:Het neie rieden oftewel Het Nieuwe Rijden. Snel opschakelen, 50 in z'n 4, 70 in z'n 5. Goed voor het benzineverbruik, slecht voor de cilinders.
07 jul 2008 21:53
07 jul 2008 21:54
07 jul 2008 22:21
07 jul 2008 22:23
08 jul 2008 0:15
08 jul 2008 7:58
08 jul 2008 8:04
08 jul 2008 8:18
dannyl schreef:ik heb wel eens ergens gelezen dat bij te lage toeren de zuigersnelheid te klein zou zijn , hierdoor zouden de zuigers kunnen kantelen en in de cilinderwand in kunnen vreten. Zoals gezegt ergens gelezen , of het klopt weet ik niet maar klinkt aannemelijk.
08 jul 2008 8:39
08 jul 2008 8:44
08 jul 2008 14:35
08 jul 2008 15:17
08 jul 2008 15:30
stoekie schreef:.... toeren dan loopt hij het mooist.
08 jul 2008 19:11
GerbenJ schreef:Dus 50 km/u in de derde versnelling met iets meer dan 2000 toeren of 50 km/u in de vierde versnelling met iets minder dan 2000 toeren, het maakt voor de moderne motor niet uit?
08 jul 2008 19:12
08 jul 2008 19:22
08 jul 2008 19:27
08 jul 2008 20:28
08 jul 2008 20:45
maurice schreef:Overigens zou een tip dan eerder problemen moeten hebben want dan rijd je met 80 al in de hoogste versnelling
08 jul 2008 20:47
08 jul 2008 21:33
wolf schreef:Porsche in principe boven de 3000 toeren houden.
08 jul 2008 21:41
08 jul 2008 22:10
wolf schreef:Porsche in principe boven de 3000 toeren houden.
08 jul 2008 23:25