23 aug 2008 9:16
23 aug 2008 11:05
23 aug 2008 11:41
23 aug 2008 11:44
23 aug 2008 12:06
stoekie schreef:6 bougies ipv 12?
Ik wist niet dat er een 911 was met 12 cilinders...
23 aug 2008 12:07
23 aug 2008 12:09
Olaf schreef:... typisch iets wat ik bij 'n dubbele ontsteking regelmatig controleer ... 'n test - door de bobinekabel van de onsteking die door de as wordt aangedreven los te trekken --- als de motor dan stil valt, weet je dat het snaartje in de dubbele ontsteking het heeft begeven
Enig idee hoe lang/kort je zo hebt rondgereden
23 aug 2008 12:11
WdePundert schreef:Nee, het is een driecilinder met vier bougies per cilinder.
23 aug 2008 12:12
rob964.c4 schreef:erwin zei dat het geen kwaad ko omdat ze gewoon niet vonken, als het snaartje breekt zou een bougie continue een vonk kunnen geven wat wel schadelijk is.
23 aug 2008 12:15
stoekie schreef:6 bougies ipv 12?
Ik wist niet dat er een 911 was met 12 cilinders...
23 aug 2008 12:53
23 aug 2008 16:36
23 aug 2008 16:50
26 aug 2008 17:19
26 aug 2008 17:21
26 aug 2008 17:27
26 aug 2008 17:33
26 aug 2008 20:46
shaggy schreef:heb je de modifikatie kit er ook opzitten dat het riempje niet te warm blijft?
26 aug 2008 21:32
26 aug 2008 22:08
26 aug 2008 23:54
Paul van Engelen schreef:shaggy schreef:heb je de modifikatie kit er ook opzitten dat het riempje niet te warm blijft?
de door vonkjes in de kappen geioniseerde lucht is destructief voor de snaar en daarom wordt de lucht via de (modificatie) slang afgezogen/ververst
27 aug 2008 0:10
27 aug 2008 0:45
30 aug 2008 12:05
30 aug 2008 12:45