20 sep 2008 19:33
20 sep 2008 19:38
20 sep 2008 20:32
20 sep 2008 20:36
20 sep 2008 23:12
20 sep 2008 23:31
21 sep 2008 9:26
Olaf schreef:Mss ligt het aan mij - maar gezien je lijstje met Porsches die je hebt - en het unicum van 'n 2.7 RS - verbaas ik me dat je de motor-revisie niet gedocumenteerd wilt hebben
Welkom btw
21 sep 2008 10:12
Rob123 schreef: Vaak is het dezelfde monteur die overdag bij zijn Porschebaas staat te werken en graag wat in de avond bijverdient , de deskundigheid blijft het zelfde maar het prijskaartje is duidelijk beter.
21 sep 2008 11:04
21 sep 2008 17:38
21 sep 2008 18:14
Van den Berg schreef:Gewoon ordinaire "broodroof" bedoel je !
Kan die monteur mooi na 5 uur ff zijn kofferbak volladen met het speciaal gereedschap van het bedrijf om jouw torretje te reviseren.
Zal zijn baas leuk vinden!
21 sep 2008 18:52
Van den Berg schreef:Gewoon ordinaire "broodroof" bedoel je !
Kan die monteur mooi na 5 uur ff zijn kofferbak volladen met het speciaal gereedschap van het bedrijf om jouw torretje te reviseren.
Zal zijn baas leuk vinden!
21 sep 2008 20:22
Elven schreef:ik doe jouw 2.7 RS voor 70 ex per uur (werkloon) en ex te benodigen onderdelen
Motor van die RS kaal aanleveren.
22 sep 2008 13:55
24 sep 2008 13:13
24 sep 2008 13:26
drknauf schreef:gt2 waarwaarwaar
24 sep 2008 20:19
cabrio wim schreef:Van den Berg schreef:Gewoon ordinaire "broodroof" bedoel je !
Kan die monteur mooi na 5 uur ff zijn kofferbak volladen met het speciaal gereedschap van het bedrijf om jouw torretje te reviseren.
Zal zijn baas leuk vinden!
Heb bijna al het Porsche gereedschap aan ons eigen, en roof niet van mijn baas hoor.ben al 30 jaar zelfstandig
24 sep 2008 23:05
25 sep 2008 6:51
Van den Berg schreef:Het bezit van een schaar maakt je nog geen kapper
25 sep 2008 9:21
25 sep 2008 10:42
cabrio wim schreef:En laat nu Porsche en Engelse auto's mijn hobby zijn
25 sep 2008 10:47
25 sep 2008 11:04
25 sep 2008 11:06
25 sep 2008 11:55