Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
07 dec 2008 18:56
Hallo allemaal,
Al enige tijd heeft mijn Porsche 964 last van :
A . slecht stationairlopen vooral als die warm is schommelt hij tussen 500 en 1200 toeren.
B tijdens een langestadsrit en op de snelweg reageerde de P niet meer op het gaspedaal. Na klein stukje uitrollen pakte hij weer op. om vervolgens na aantal Km het zelfde weer te doen.
Ik las iets over een LMM ??
Mijn auto (een 964 cabro uit 92) is voor ik hem heb gekocht ergens gechiptuned.
Iemand een idee wat de P heeft?
07 dec 2008 19:49
ik als leek denk dat dat zomaar meerdere oorzaken kan hebben en lastig is om dit online even op te lossen. als je zelf technisch zou zijn had je waarschijnlijk al diverse dingen geprobeerd. Als je dat niet bent kan je waarschijnlijk zelf ook weinig met de technische tips die hier gegeven gaan worden.
Mijn advies: effe langs de specialist...
07 dec 2008 19:58
renetrzes schreef:Mijn auto (een 964 cabro uit 92) is voor ik hem heb gekocht ergens gechiptuned.
Iemand een idee wat de P heeft?
Misschien daar de fout.
Maar net wat Harald schrijft, moeilijk om zo te oordelen, kunnen meerdere dingen zijn die voor dit gedrag zorgen.
Verder denk ik dat hij zich niet lekker voelt, en daarom zijn eigen niet 100% geeft.
07 dec 2008 20:27
renetrzes schreef:Hallo allemaal,
Al enige tijd heeft mijn Porsche 964 last van :
A . slecht stationairlopen vooral als die warm is schommelt hij tussen 500 en 1200 toeren.
B tijdens een langestadsrit en op de snelweg reageerde de P niet meer op het gaspedaal. Na klein stukje uitrollen pakte hij weer op. om vervolgens na aantal Km het zelfde weer te doen.
Ik las iets over een LMM ??
Mijn auto (een 964 cabro uit 92) is voor ik hem heb gekocht ergens gechiptuned.
Iemand een idee wat de P heeft?
Hmmmm rene TR zes he?
Soms is duits net als engels
07 dec 2008 22:11
haha donkey klopt !! Toch beide leuke auto's !! Alleen lopen de kosten van een P wat sneller op dan bij een tr zes. Zal wel weer honderd of 8 a 9 kosten ben ik bang
07 dec 2008 22:16
nu zonder dollen: bel/mail erwin van renntech eens: zit in steenwijk (leuke rit als je auto goed rijdt) en heeft veel kennis en is ook een goed adres voor onderdelen
07 dec 2008 22:20
Lijkt me leuk ritje vanuit Den Haag. Zolang ik gas maar niet los laat zal die het wel halen!
07 dec 2008 22:48
Als je in Den Haag woont kan je mijn LMM lenen om te kijken of het daar aan ligt.
07 dec 2008 22:50
Is de "stappenmotor" al voorbij gekomen
Voorgenoemde specialist heeft ook 'n haal & breng service
07 dec 2008 22:55
Gizmo schreef:Als je in Den Haag woont kan je mijn LMM lenen om te kijken of het daar aan ligt.
Is dat iets wat je uit jouw P moeten halen of is dit een los onderdeel??Ik heb nog niet zoveel technische kennis.
Denk dat ik wel even naar PSH rij .
08 dec 2008 19:54
heb ik los liggen na de upgrade MAF.
08 dec 2008 20:05
Gizmo schreef:.............lenen om................
huh, zijn dat de woorden van een moderne bankier
ff serieus, top aanbod om het een en ander uit te sluiten
08 dec 2008 20:29
Lenen, dat is pas de 1e stap John
Later gaan we over andere zaken praten.
08 dec 2008 21:04
Ik heb zelf hele goede ervaring met William Koen, is voor zichzelf begonnen. Heeft echt verstand van zaken en laat je niet staan. Weet dat als men er niet uitkomt William Koen het alsnog oplost. Zit achter PCG in Heteren
21 dec 2008 19:37
Ik snap er niks van .vandaag de P weer uit de stalling gehaald en reed als een zonnetje. Hij had zeker vorige keer zijn dag niet
21 dec 2008 20:15
Temperatuur-gerelateerd? Ik heb wel eens een probleem gehad met een overlijdende brandstofpomp die bij lage temperaturen prima werkte maar als het buiten warmer werd en de pomp was warm genoeg dan kreeg de auto geen brandstof meer en kapte ermee.
01 jan 2009 15:11
Lijkt erg veel op een defect DME relay ( kosten € 30,- ) don't leave home without it, heb altyd een reserve mee.
Je vindt hem in het zekeringkastje.
01 jan 2009 18:54
Wat doet dat relais dan precies??
01 jan 2009 19:25
DME Fuel Pump Relay. ( digital motor electronics )
Porsche 911(964, 993, Turbo) 924s, 944, 944s, 944 turbo,& 968
A defective relay could cause hesitations, surges, poor engine power and in a lot of cases leave you stranded
DME Fuel Pump Relay. The fuel pump relay is essential for uninterrupted fuel delivery. This relay will short out over normal wear and tear and exposure to moisture. .
Most repair shops will charge an hour flat-rate. ($75-95 per hour) It's an easy repair that can be done within minutes.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.