Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
20 feb 2009 18:23
We gaan een 993 Turbo sneller maken, met o.a. andere turbo's, nokkenassen met veranderde aandrijving, hydraulische kleptuimelaars eruit en mechanische erin ( weer kleppen stellen dus ), andere uitlaten, aanpassen van electronica enz, enz.
Als er iemand geïnteresseerd is wil ik er best wel verslag van doen met wat foto's en zo.
Ronald.
20 feb 2009 18:24
Lijkt me een rhetorische vraag!
20 feb 2009 18:27
Doen!!! Erg leuk om zo'n topic te volgen.
Heel veel succes trouwens met de klus
20 feb 2009 18:30
ja leuk ronald..mooie foto's erbij..doen
20 feb 2009 18:32
Komt voor elkaar.
20 feb 2009 20:48
Interessant!
Kan je iets uitgebreider ingaan op de details? Andere turbos, welke? Grotere (met als gevolg meer lag) of een hybride variant? Welk vermogen heb je voor ogen?
Ben zeer benieuwd.
20 feb 2009 20:56
PSNH schreef:nokkenassen met veranderde aandrijving ....Als er iemand geïnteresseerd is wil ik er best wel verslag van doen met wat foto's en zo.
Ronald.
Dit zijn de topic's waar we op zitten te wachten.
Ben wel benieuwd naar die nokkenas aandrijving.
.
20 feb 2009 21:33
Een mooi topic. En reclame voor je bedrijf??
http://www.psnh.nl/
20 feb 2009 21:45
Mooi topic
20 feb 2009 21:51
wat is het doel betreft de pk's 600-700?
robert
20 feb 2009 21:55
Waarom moet tie sneller? Zo langzaam istie toch niet?
20 feb 2009 22:12
Om het golfje van Mike1984 voor te blijven natuurlijk.
20 feb 2009 23:12
Leuk project! ben wel bennieuwd welke nokkenassen en turbo's je gaat gebruiken garrett??
20 feb 2009 23:15
Harley schreef:Om het golfje van Mike1984 voor te blijven natuurlijk.
Binnenkort sprint dus!
21 feb 2009 0:09
PSNH schreef: hydraulische kleptuimelaars eruit en mechanische erin ( weer kleppen stellen dus )
Dit zijn de topic's waar we op zitten te wachten.
Ben wel benieuwd naar die mechanische tuimelaars.
21 feb 2009 11:32
Zelfs als forist met twee linkerhanden vind ik het leuk om dit soort topics te volgen.
21 feb 2009 19:28
laat maar komen hoor... zal het wel beoordelen en terugkoppelen of het allemaal goed aangepakt wordt.....
ben benieuwd waar men voor gaat.. puur topvermogen of driveability and cornerspeed..
21 feb 2009 21:05
WdePundert schreef:Zelfs als forist met twee linkerhanden vind ik het leuk om dit soort topics te volgen.
+1
21 feb 2009 22:50
+ (nog)1
21 feb 2009 23:07
Altijd doen.... en vooral VEEL foto's erbij doen. Leuk en gaaf om te zien en te lezen.....
22 feb 2009 21:27
Waar blijven die foto's nou........?
23 feb 2009 17:12
Super, wat een belangstelling.
Dit weekend is de motor eruit gehaald en heb ik wat foto's genomen.
Ik zal deze plaatsen en jullie van het verdere verloop op de hoogte houden.
Het vermogen dat we na streven is plm. 525pk. Meer kan, maar het moet geen race motor worden. Driveability vind ik heel belangrijk.
Tot later,
Ronald.
23 feb 2009 17:58
als het een 993 turbo van jezelf is dan begrijp ik het,
echter voor een klant vind ik het wat veel werk(tijd/geld) voor relatief weinig extra pk's, maar misschien wel een heel fijn rijdende auto.
maar vind het leuk om te zien,
robert
23 feb 2009 18:03
Die pk's kunnen toch ook uit de originele motor gehaald worden
23 feb 2009 18:05
Harley schreef:Om het golfje van Mike1984 voor te blijven natuurlijk.
+1
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.