30 maart 2009 20:26
30 maart 2009 21:32
30 maart 2009 21:43
31 maart 2009 16:30
KEV-911 schreef:sinds de revisie loopt alles in het honderd
31 maart 2009 16:35
31 maart 2009 17:08
01 apr 2009 14:38
Drewster schreef:Eigenlijk kan je olie alleen via je carterontluchting in je luchtfilter terecht komen. Het lijkt wel of je enorme overdruk in je carter hebt...
01 apr 2009 14:49
01 apr 2009 23:45
Guardian schreef:Drewster schreef:Eigenlijk kan je olie alleen via je carterontluchting in je luchtfilter terecht komen. Het lijkt wel of je enorme overdruk in je carter hebt...
Hmm 2,7.
Dan zou ze bij het oliepeilen ook olie uit de vuldop moeten persen?
Heeft de motor lang stil gestaan? Is het mogelijk vervuiling / dichtslippen van oliekanaaltjes ?
03 apr 2009 20:20
06 jun 2009 23:32
KEV-911 schreef:de 'darmpjes' zijn nieuw. Ik ben vandaag achter een nieuwe oliethermostaat geweest en nieuwe overdrukpistons + veren.
Tevens een nieuwe luchtfilterbehuizing meegebracht voor de k-jet voor het geval daar ergens een klein lek inzit voor het serieuze verbruik dat ik momenteel heb met die blok
07 jun 2009 1:23
07 jun 2009 10:10
07 jun 2009 21:20
KEV-911 schreef:mijn probleem is opgelost. De benzineverdeelkop was versleten (3 verschillende geprobeerd die al een tijdje opzij lagen) en blijkbaar staken die teveel benzine waardoor de benzine bij de olie terecht kwam en het oliepijl steeg. Als het oliepijl steeg duwde de motor de olie via de luchtfilter naar buiten.
Nieuwe verdeelkop en mijn verbruik is gedaald van +-40l naar 12l/100km en mijn olieprobleem is daarmee ook opgelost
advies koop steeds een nieuwe benzineverdeelkop want die oude zijn meestal kapot van in aanraking met de lucht te komen.
09 jun 2009 22:33
11 jun 2009 10:22