Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
27 apr 2009 18:52
hallo, mijn 911 van 78 als hij op laag toerental loopt schokt hij als ik gas geef is het normaal ,kan het aan de injecteurs liggen of aan de benzinepomp?
27 apr 2009 19:11
Misschien meer luchttoevoer?
27 apr 2009 20:02
Klysma doet wonderen , schoon die darmen
27 apr 2009 22:39
Heb ik ook met mijn Turbo. Alleen bij rustig
.
Klysma vloeistof zit er in, nu de darmen even tijdje goed doorblazen. Ik hoop dat dat het is. Anders kon het wel eens een lange zoektocht worden. Heb al het e.e.a. gezocht en gelezen maar vind nergens duidelijk antwoord. Ik vermoed wel dat het in de brandsof voorziening zit. Ben benieuwd of hier iemand een oplossing weet. Fout uitlezing gaf niets.
Anders binnenkort langs de specialist.
27 apr 2009 22:54
Is het bij een bepaald toerental (LMM?)
27 apr 2009 23:56
Bij mij:
Van ca. 2000 tot ca. 3000 toeren. Zeg maar binnen bebouwde kom in 3 of 4 bij constante snelheid.
Bij stationair hobbelen door een woonerf in één of twee (het enige moment dat een turbo mooi klinkt helaas) geen probleem en bij accelereren ook niet (ook niet bij rustig optrekken). Het zijn maar lichte haperingen, voelt niet lekker maar lijkt me vooral niet goed voor de aandrijf-lijn.
15 sep 2009 9:28
Hebben je inmiddels een oplossing?
Ik heb het met mijn 911SC uit 1982 sinds vorige week ook!
Kan het zijn dat door veel stilstaan de bougies zijn aangeslagen?
15 sep 2009 9:37
Nou Heren ,
Heb net hetzelfde meegemaakt met mijn 11je ,
vooral als ik over hobbels reed !!
Conclusie ??
1 bougiekap slechte contact !! (waar kabel in bougiekap gedraaid word ,oxidatie!)
zorgde voor licht schokken en op bepaalde toerental sowieso (stand van motor en trillingen)
ff alle kabels demonteerd , mooi alle contacten ontroest en contactspray erop ,
Probleem opgelost !!!
gr Diablo
15 sep 2009 9:39
Frank SC,
sowieso bougies uitdraaien , schoonmaken , doormeten en afstellen !!
gr Diablo
15 sep 2009 16:23
klopt alles mooi proper maken help zeker.
mijn 911 had het zelfde,
bougies vervangen, nog gezelfde,
dan kabels onstekking vervangen, nog het zelfde
Hoog spanningsbobijn zwaarder type, probleem opgelost.
Probleem met origenele bobijne is dat snel stuk gaan, wegens trillingen en warmte.
Probeer deze even hoogspanningsbobijn van Aldon "FLAME THROWER"
15 sep 2009 17:04
Probleem met origenele bobijne is dat snel stuk gaan, wegens trillingen en warmte.
Nou Sportomatic bobine snel stuk gaan ?
ik weet het niet hoor ,
Stuk gaan kan natuurlijk altijd ,
maar de mijne hangt er toch al 23 jaar op !
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.